Destilerija Korenić ili, kako vidimo u prihvaćenom brendiranju i punom nazivlju, KORENIĆ FAMILY OWNED DISTILLING COMPANY, je tvrtka koja se bavi proizvodnjom, destiliranjem, jakih alkoholnih pića.
Zbog možebitnog širokog područja primjene, uvodi se više rješenja i kombinacija slovnih znakova, standardnih branding elemenata (pečati, bedževi, ikone, monogrami), čije postojanje omogućava vizualnoj komunikaciji tvrtke da bude prilagodljiva svim pretpostavljenim budućim potrebama.
Osnovni branding izričaj koji se kao zadan koristi i na etiketama boca je jaki verzalni font ispisan u crnom tisku u kome se na vrhu prateći lagani polukrug nalazi i u fontu najveći tekst KORENIĆ,ispod njega u vodoravnim ispisima ide najprije natpis DISTILLING CO. (u jednakoj veličini fonta, jedno ispod drugog), te konačno u najmanjem fontu sa svake strane riječi CO. ide tekst FAMILIY (lijevo) OWNED (desno). Na dnu logotipa kao grafička ravnoteža postavljena je vinjeta stiliziranog dijamanta s mačevima.
Druga opcija upotrebe samog logotipa ispisuje se prateći formu ležeće elipse i to tako da na gornjoj obrubnici elipse dolazi tekst KORENIĆ, na donjoj COMPANY, a kroz sredinu, vodoravno ide tekst DISTILLING. Iznad i ispod središnje vodoravne riječi (DISTILLING) u nešto manjem fontu ide tekst FAMILIY (iznad) OWNED (ispod).
Budući se proizvodnja namjerava razvijati u širokom spektru, predviđene su i razne izvedbene varijante brendiranja od boca, etiketa, čepova, zaštitnih kutija, transportnog ambalažiranja, promocije, reklamnih materijala, uporabnih predmeta, suvenira kao i natpisnih tabli, vozila, zaštitne odjeće (uniformi), putokaza i označavanja prodajnih i proizvodnih prostora. Tako možemo predviđene konstrukcije brenda posložiti u punu ili prepolovljenu kružnicu kao i u uspravnu elipsu.
Druga važna sastavnica vizualnog identiteta destilerije Korenić je sam znak koji je izveden grafičkom igrom preplitanja inicijala K(orenić), D(istilling) i C(ompany). Bez obzira na intrigantnu grafiku labirinta svakako nam prvo u oči pada slovo K – što i je zamisao samog simbola i vizualnog praćenja tvrtke.
Uz opisana pravila korištenja znaka i logotipa zadane su i boje samog brenda koje naravno polaze od svih uzoraka moguće tipografije u negativu, crno bijelom ispisu, kao i u varijantama na jakoj crvenoj boji (blood red), folijatisku (foil) i svijetlo sivoj boji (light grey).