LONDON IOOC 2019, SREBRO (dizajn etikete) za RHEOS Ekstra djevičansko maslinovo ulje
Početkom travnja, stiglo nam je prvo priznanje s prestižnog međunarodnog natjecanja, London International Olive Oil Competition (London IOOC 2019) gdje je među velikom konkurencijom, mladi agronom Andrea, osvojio SREBRO za dizajn etikete svog RHEOS Premium Blend ulja
Znak i logotip RHEOS predstavljaju funkcionalnu razradu projekta stvorenog oko prezentacije extra djevičanskog maslinovog ulja.
Produkt koji se tretira tradicijom neposredno je zauzet i oblikovanjem budućnosti.
Logotip RHEOS u prvom slijedu informacija odaje stabilni verzalni ispis fontom Athena regular i Athena book i rijetko – svega na jednom predviđenom mjestu u žigu (verzija okruglog znaka sa slogan porukom) u svojevrsnom rukopisnom fontu Tesla handscript.
Font, znak i logotip tretirani su u razradi u tri različite i zadane boje koje se izmjenjuju i kao podloge – i to Rheos olive green, Rheos gold i Rheos light green sa zadanim vrijednostima i kvalifikacijama odnosa glavnih boja u CMYK, RGB, Pantone i Hex standardima.
Jedinstvo vizualnog identiteta znaka i logotipa RHEOS ogleda se u igri oko dva završna slova u nazivu (O i S) – naime od slova inkorporiranog slova O dizajnerskom igrom je stvoren simbol univerzalnog ploda (masline) odnosno možebitno i zrna grožđa. Slovo S (za)okrenuto je u suprotnom smjeru i „gleda“ prema plodu masline dodatno ga označavajući i podvlačeći mu značenje.
U potpisu glavnog imena izmjenjuju se po potrebi prezentacije i komunikacije prema tržištu sljedeće poruke: Extra vergine olive oil i poruka PRESERVING TRADITION – SHAPING THE FUTURE. Dok se prva poruka potpisuje pod glavni logo uglavnom u njegovom pravokutnom tretmanu, dotle se ona druga koristi u njegovom kružnom upisu za žig ili za jednostavnije multiplicirano markiranje etiketa ili ambalaže.
Photo credit: https://www.facebook.com/neven.jure