Dizajn etiketa za gin, rakije, likere, brendiranje, craft, logotip, pakiranje, ambalaža, istra
Destilerija Korenić ili, kako vidimo u prihvaćenom brendiranju i punom nazivlju, KORENIĆ FAMILY OWNED DISTILLING COMPANY, je tvrtka koja se bavi proizvodnjom, destiliranjem, jakih alkoholnih pića. Zbog možebitnog širokog područja primjene, uvodi se više rješenja i kombinacija slovnih znakova, standardnih branding elemenata (pečati, bedževi, ikone, monogrami), čije postojanje omogućava vizualnoj komunikaciji tvrtke da bude prilagodljiva svim pretpostavljenim budućim potrebama.
Ambalaža nije samo sredstvo koje čuva proizvod od trenutka prozvodnje do njegove potrošnje, nego je i sredstvo koje priprema proizvod za prodaju. Mnogi prehrambeni proizvodi pojavili su se na tržištu, posebno u suvremenim trgovinama upravo zahvaljujući novim tipovima i vrstama ambalaže. Uz prodaju prehrambenih
proizvoda usko je povezan i estetski izgled ambalaže, jer on ima važan psihološki utjecaj pri odluci potrošača da kupi određeni proizvod.
Danas se izgledu pakiranja proizvoda pridaje velika važnost, jer je dizajn ambalažnog materijala i forme ono čime se stvara i štiti brend. Čuvajući postignutu prepoznatljivost, projektanti i dizajneri uključuju izmjene koje vode poboljšanju ergonomskih, funkcionalnih I ekoloških svojstava ambalaže.






Dobar dizajn proizvoda je u funkciji uspješnog poslovanja tvrtke. Dobar dizajn odnosi se na dobar izbor kombinacije funkcije, strukture i estetike proizvoda.
Dizajn ambalaže mora ispunjavati sljedeće uvjete: osiguranje upotrebljivosti proizvoda, odgovarati svrsi kojoj je namijenjen, osigurati dostupnost u ekonomskom smislu. Potrošač je privučen proizvodom putem dizajna. Ako su obilježja proizvoda u skladu sa dizajnom, a cijena je prihvatljiva, dolazi do kupnje.
Imate li dodatnih pitanja? Kontaktirajte nas!