Stvaranje i razvijanje marketinške linije branda ORIGINAL G ide od ideje, razrade i moguće realizacije pivskih boca (kao ambalaže) i standardiziranja njihova vizuala: od materijala do samog izgleda i brendiranja. Od izgleda ka sadržaju – blisko povezano i strukom osmišljeno. Privlačna i u ruci dobro ležeća boca matirana je bijelom podlogom na koju su direktnim tiskom aplicirani svi traženi podaci, odnosno vizuali: pivovara (logo, znak, marka), ime piva i zaštino lice marke.
Zaštitna lica svake vrste piva predstavljene u ovoj aplikaciji mafijaški su bossovi od vremena prohibicije (Capone, Lucky) do Gottija – bossa novijeg datuma s kraja prošlog stoljeća. Time je pivo ne samo kao sadržaj boce personalizirano i imenom i okusom, te traži od potencijalnog pivoljupca zanimanje i znatiželju za taj skriveni okus koji se poklapa ili preklapa s imenom: CAPONE (amber), LUCKY (pale ale) te GOTTI (dark).
Različiti personality podržavaju i različite jake i žestoke boje (RGB – red, green and blue) koje dodatno odvajaju vizuale i dodaju im prepoznatljivost i na većim udaljenostima, a definitivno ih odvajaju iz bilo koje i bilo kako složene mase sličnih proizvoda i dizajnom i pristupom. Ambalaža je zatvorene teksture (bijela matirana presvlaka) tako da svakog pivoljupca traži povjerenje u okus koji će se otvoriti i eksplodirati pričom i asocijativnim nizom koji će „sliku“ pretvoriti u priču!
Poput likova koje nalazimo aplicirane na bocama, vjerujemo da će i sama boca i nakon uporabe (dakle prazna) imati svoj dodatni životni vijek koji će (p)ojačati i samu trajnost kao i ekonomsku i marketinšku vrijednost marke. Pitamo se: Kakvog li ćemo to duha pustiti otvaranjem boce?
Dakle – što reći nego: Nazovite M radi… piva!
_________
* Ovako prezentirana vizualizacija nije za one sa slabim živcima!