Make.hr

Blog

Redizajn logotipa, rebranding, novi vizualni identitet, Istra, Hrvatska

Redizajn logotipa je proces koji uključuje izmjene ili osvježavanje postojećeg logotipa tvrtke ili organizacije kako bi se bolje uskladio s novim poslovnim ciljevima, promjenama na tržištu ili novim trendovima u dizajnu. To može podrazumijevati promjenu boja, tipografije, oblika, pa čak i simbola i ikonica koje čine logotip. Ovisno o potrebi, redizajn može biti minimalan, sa suptilnim promjenama koje zadržavaju osnovne karakteristike originalnog logotipa, ili može biti radikalan, gdje se kreira potpuno novi dizajn koji drastično mijenja izgled i dojam originalnog logotipa.

Primarni cilj redizajna je osvježavanje vizualnog identiteta tvrtke kako bi bio relevantniji i atraktivniji za ciljnu publiku. U nekim slučajevima, redizajn je neophodan zbog promjena u poslovnoj strategiji, spajanja s drugim tvrtkama, širenja poslovanja ili rebrendiranja. Također, promjene u tehnologiji i medijima mogu utjecati na potrebu za redizajnom kako bi se logotip bolje prikazivao na različitim digitalnim platformama i uređajima.

Proces redizajna često uključuje istraživanje i analizu tržišta, konkurencije, kao i povratne informacije od klijenata kako bi se osiguralo da novi logotip adekvatno reflektira identitet i vrijednosti tvrtke. Važno je da redizajn bude pažljivo planiran i implementiran kako bi se izbjegla konfuzija među potrošačima i očuvala prepoznatljivost brenda. Uspješan redizajn može značajno poboljšati percepciju tvrtke, povećati prepoznatljivost i ojačati poziciju na tržištu.

Redizajn logotipa, rebranding, novi vizualni identitet, Istra, Hrvatska
Redizajn logotipa, rebranding, novi vizualni identitet, Istra, Hrvatska
Redizajn logotipa, rebranding, novi vizualni identitet, Istra, Hrvatska
Redizajn logotipa, rebranding, novi vizualni identitet, Istra, Hrvatska
Redizajn logotipa, rebranding, novi vizualni identitet, Istra, Hrvatska
Redizajn logotipa, rebranding, novi vizualni identitet, Istra, Hrvatska
Redizajn logotipa, rebranding, novi vizualni identitet, Istra, Hrvatska

Redizajn logotipa je složen proces koji zahtijeva pažljivo planiranje i provedbu kako bi se osiguralo da novi logotip uspješno komunicira identitet i vrijednosti tvrtke. Evo ključnih koraka koji su važni u procesu redizajna logotipa:

1. Analiza Trenutnog Logotipa

  • Evaluacija Snaga i Slabosti: Ispitujte što dobro funkcionira s postojećim logotipom i što treba poboljšati.
  • Razumijevanje Povijesti: Razmislite o povijesti i evoluciji logotipa kako bi se razumjeli temelji na kojima se treba graditi novi dizajn.

2. Istraživanje Tržišta i Konkurencije

  • Analiza Trendova: Identificirajte aktualne dizajnerske trendove u industriji.
  • Proučavanje Konkurencije: Pogledajte kako su konkurentski brendovi dizajnirali svoje logotipe kako biste izbjegli sličnosti i stvorili jedinstven dizajn.

3. Definiranje Ciljeva i Smjernica

  • Postavljanje Ciljeva: Odredite što želite postići redizajnom – npr. modernizaciju, bolju prepoznatljivost, prilagodbu digitalnim medijima.
  • Kreiranje Dizajnerskih Smjernica: Odredite specifične smjernice kao što su paleta boja, stil tipografije i ton vizualne komunikacije.

4. Izrada Koncepta

  • Brainstorming Ideja: Skupite tim dizajnera kako biste generirali različite ideje i pristupe.
  • Razvoj Skica: Kreirajte skice i nacrte potencijalnih dizajna logotipa.
  • Iteracija: Pregledajte i doradite koncepte kako bi se uskladili s ciljevima i smjernicama.

5. Testiranje i Povratne Informacije

  • Testiranje Dizajna: Prikažite koncepte različitim ciljanim skupinama za povratne informacije.
  • Prikupljanje Povratnih Informacija: Analizirajte povratne informacije kako biste identificirali što funkcionira, a što treba poboljšati.

6. Revizija i Finalizacija

  • Dorađivanje Dizajna: Izvršite potrebne revizije na temelju povratnih informacija.
  • Odabir Konačnog Dizajna: Odaberite finalnu verziju logotipa koja najbolje zadovoljava sve postavljene ciljeve.

7. Izrada Vizualnih Smjernica

  • Dokumentacija: Kreirajte dokument koji opisuje sve aspekte novog logotipa, uključujući boje, fontove, proporcije i pravila upotrebe.
  • Primjena u Različitim Medijima: Prikaz logotipa u različitim veličinama i medijima kako bi se osigurala konzistentnost.

8. Uvođenje Novog Logotipa

  • Plan Lansiranja: Kreirajte strategiju za uvođenje novog logotipa kako biste osigurali glatku tranziciju.
  • Komunikacija Promjena: Informirajte klijente, partnere i javnost o promjenama kako bi se izbjegla konfuzija.

9. Praćenje i Evaluacija

  • Praćenje Reakcija: Pratite reakcije javnosti i tržišta na novi logotip.
  • Evaluacija Uspjeha: Procijenite uspjeh redizajna na temelju postavljenih ciljeva, poput poboljšane prepoznatljivosti ili pozitivnog povratka korisnika.

Redizajn logotipa je proces koji zahtijeva detaljno planiranje, kreativnost i prilagodljivost. Prateći ove korake, osiguravate da će vaš novi logotip učinkovito predstavljati vašu tvrtku i njen identitet.


Podijeli sa prijateljima!