Tvrtka BonumMoneo izraziti je primjer tvrtke koja prihvaća paradigme novog načina poslovanja uzrokovanog svekolikom pandemijskom situacijom. Biti moderan, suvremen, biti on line, poslovati mrežno ili preko oblaka – sve su to parametri „novog normalnog“ života i posla koji nas očekuje. Upravo stoga tvrtka BonumMoneo svoje usluge računovodstvenog servisa i financijskog savjetovanja postavlja na temeljima suvremenog digitalnog poslovanja koje traži sve manje nepotrebnog printanja i papirologije. Slijedom toga i njihov znak počiva na grafici digitaliziranog otiska gdje se u geometrijskom rasteru prepoznaju početna slova imena tvrtke B i M, kao i dvije strelice koje upućuju na dinamiku, kretanje – uopće poslovanje.
Tag – line koji se postavlja uz ime firme ACCOUNTING & ADVISORY i koji je sastavni dio osnovne prezentacije, dozvoljeno je ispustiti u nekoliko predviđenih aplikacija i to kad osnovno ime uz znak postavljamo u bloku u dva reda, ili kada koristimo sami znak.
Osnovni izgled kompletnog znaka i imena počiva na vodoravnoj slici gdje nakon znaka desno od njega u dvorednom bloku dolazi u prvom redu naziv pisan bez razmaka (BonumMoneo) u fontu Roboto, a ispod njega dolazi tag-line ispisan verzalom u fontu Open Sans Pro.
Jedna od predviđenih realizacija je i ona u okrugloj pečatnoj formi u kojoj se uokolo znaka kružno upisuje tekst imena i tag-linea razdvojen točkama.
Boje znaka i imena postavljene su u osnovnoj izvedbi u crnoj, tamnom oranžu i tamno plavoj boji. Varijante se izmjenjuju i kombiniraju u negativima, u bojama podloge i bojama teksta i imena (Bonum = plavi, Moneo = oranž), u znaku koji je u osnovnoj varijanti plav pojavljuju se također oranž detalj na donjoj kosini strelice, a izdvojeno ta oranž dijagonala služi kao dizajnerska oprema u stationary programu (memorandum, posjetnica, letak). Bilo koja od zadanih boja može se koristiti i kao boja podloge.