Ponosni smo na još jedno priznanje i nagradu za dizajn pakiranja i etikete maslinovog ulja Extra Istrian u organizaciji “Design Rush” koje možete pogledati na poveznici package design
pod kategorijom “Best Packaging Designs 2021-2022”.
Ovo nam posebno zadovoljstvo budući da je upravo Extra Istian jedan od našim ozbiljnijih projekata koje smo ostvarili prije više od deset godina te već je osvojio priznanja u sličnim kategorijama.
Extra potencirajući regiju Istru i njegova extra djevičanska ulja – stvoren je brand EXTRA ISTRIAN
Sukladno osobnosti i kvaliteti samog ulja, učinjen je i osoban pristup realizaciji logotipa i pripadajućih vizuala knjige standarda.
LOGOTIP: Extra Istrain logotip licenciran je prilagođen i personalizirani logo cijele linije proizvoda i razvojnog brenda Bratović.
Stilizirani list masline koji izrasta u kapitalno slovo I na centralnoj poziciji čitanja i gledanja ispisa (extraIstrian) – čini bazu „čitanja“, sagledavanja i buduće prepoznatljivosti cijelog brenda.
Na njega se kao njegov sastavni dio naslanja i kap ulja koja je prerasla u srce (ili srce koje je postalo kap ulja, ako bismo htjeli biti malkice sladunjavi).
Kao kapajući niz lijevak našeg zadatka problem se suzio na samu etiketu i upravo u njoj (o)dao sve grafičke i idejne vrijednosti brenda / znaka / logotipa.
ETIKETA: Centralnu poziciju (poput sunca) na etiketi/etiketama zadržalo je srce maslinovog ulja koje se još jednom podvlači i uz podatak o zapremini boce, pa se tako veli npr: 0,75 l čiste ljubavi!
Srce (sunce) u boji ulja uz logotip u negativu ističu se na dubokoj crnoj podlozi (dupli crni print) cijele etikete odrađene od papira otpornog na zamašćivanje. Kao kontrapunkt ugašenom sjaju stakla pojavljuje se duboko matirana crna etiketa koja je elegantnija, mekša i ruci podatnija i oku ugodnija baš poput one vinske.
Etikete se rade u izvedbama za pakiranja od 0,75, 0,50 te 0,25 l.