Make.hr

Blog

Dizajn etiketa za marmelade, sokove, džemove, ambalaža, Istra, Hrvatska

Svaki klijent s kojim smo surađivali tvrdi da su atraktivnost i funkcionalnost etikete i ambalaže ključni u pozicioniranju proizvoda, odnosno za percepciju potrebe za tim proizvodom i opravdanje njegove vrijednosti. Svjesni činjenice da je ono u što pakirate proizvod, što na ambalaži piše i kako je prikazano jednako bitno kao i kvaliteta samog proizvoda.
U sklopu projekta odrađeno je idejno rješenje i kompletan dizajn za liniju prirodih đžemova, sokove te pakiranja od 3l “baginbox”.
Odabir adekvatnog materijala za tisak kao i ovjera probnog otiska i boja također je bilo ključno budući da se radi o zdravim i prirodnim proizvodima.

dizajn-etiketa-za-dzemove-937x625
dizajn-etiketa-za-marmelade-937x625
dizajn-etiketa-za-sokove-937x625
dizajn-vizualnog-identiteta-za-sokove-937x625
dizajn-logotipa-za-sokove-937x625
dizajn-ambalaze-za-sokove-937x625
dizajn-pakiranja-za-sokove-937x625
dizajn-amabalaze-za-sokove-937x625

Ambalaža nije samo sredstvo koje čuva proizvod od trenutka prozvodnje do njegove potrošnje, nego je i sredstvo koje priprema proizvod za prodaju. Mnogi prehrambeni proizvodi pojavili su se na tržištu, posebno u suvremenim trgovinama upravo zahvaljujući novim tipovima i vrstama ambalaže. Uz prodaju prehrambenih proizvoda usko je povezan i estetski izgled ambalaže, jer on ima važan psihološki utjecaj pri odluci potrošača da kupi određeni proizvod. Danas se izgledu pakiranja proizvoda pridaje velika važnost, jer je dizajn ambalažnog materijala i forme ono čime se stvara i štiti brend. Čuvajući postignutu prepoznatljivost, projektanti i dizajneri uključuju izmjene koje
vode poboljšanju ergonomskih, funkcionalnih I ekoloških svojstava ambalaže.

Dobar dizajn proizvoda je u funkciji uspješnog poslovanja tvrtke. Dobar dizajn odnosi se na dobar izbor kombinacije funkcije, strukture i estetike proizvoda.

Dizajn ambalaže mora ispunjavati sljedeće uvjete: osiguranje upotrebljivosti proizvoda, odgovarati svrsi kojoj je namijenjen, osigurati dostupnost u ekonomskom smislu. Potrošač je privučen proizvodom putem dizajna. Ako su obilježja proizvoda u skladu sa dizajnom, a cijena je prihvatljiva, dolazi do kupnje.

Podijeli sa prijateljima!