Dizajn ambalaže maslinovo ulje, poklon kutija, vrećica, Istra, Hrvatska
Prilikom realizacije ovog zadatka produkcije vizualnog identiteta, osnovni nam je cilj, uz promociju samog imena LAKOVIĆ, bio taj da jasno i nedvojbeno odmah pokažemo ono što taj znak želi predstaviti – a to je obiteljska, tradicionalna proizvodnja maslinovog ulja vrhunske kvalitete. Koncept znaka i logotipa LAKOVIĆ sadrži tri nivoa informacija. U glavnom znaku / logotipu, uz naziv proizvoda (proizvođača) LAKOVIĆ, ispod, centralno u potpisnoj poruci, tagirana je poruka: „autenthic Istrian olive oil“. U samom imenu proizvoda ‘LAKOVIĆ’, a za pretpostaviti je da će to biti najčešće korišteno prilikom etiketiranja boca ulja, unutar slova „O“ nalazi se stilizirana kapljica ulja, pa time centralno slovo „O“ u imenu postaje plod masline.
Tretman imena u prezentacijskoj varijanti ide i s grafički razigranim i kao nasumce razbacanim plodovima, listovima i grančicama masline, a tu „igru“ poznaje svatko onaj koji je bar jednom u životu bio u berbi maslina. Iznad imena dolazi kružni simbol koji svojom kompleksnom grafikom može funkcionirati i kao samostalni žig cjelokupne proizvodnje, tj. kao zamjenska verzija logotipa.






Naime unutar ovog kružnog žiga skriveno je nekoliko poruka: pa pažljivom promatraču i enigmatskom „čitaču“ skrivenih značenja nudimo zrake sunca u vrhu kružnice, zaštitnički okrenute brižne ruke bez kojih nema ničega i koje među svojim dlanovima štite centralnu grafiku stilizirane maslinove grančice (s tri lista i dva ploda) iz koje se „otkida“ kapljica ulja.
U varijanti kad ovu grafiku koristimo poput samostalnog pečata, oko njega su opisane dvije koncentrične kružnice unutar čijeg je područja verzalom upisan tekst:
EST. 2008. FAMILY OWNED & PRODUCED
U razradbenom (stationery) paketu korištenja znaka i imena, kao i žiga zasebno, propisuju se dozvoljene kategorije korištenja istog – osnovne boje su zelena (podloga ili tekst), zlatna i „probijena“ varijanta u negativu različitih podloga.
Dodatno je jasno kako znak izvrsno funkcionira jednobojno i na ambalažnom tretmanu (negativ), kao i na prezentacijskoj formi plemenitih boja i podloga kad ga koristimo u zlatotisku ili u tzv. uzdignutom (preganom, reljefnom) otisku.
Imate li dodatnih pitanja? Kontaktirajte nas!