Tvrtka Klarić pozicionirana je na području djelovanja koje u svojim glavnim specifičnostima još ne poznaje reguliranu konkurenciju. Naime njeno područje djelovanja usmjereno je na logističku i izvedbenu ponudu uzgoja i održavanja poljoprivrednih površina, prvenstveno vinove loze, tj. vinograda.
Upravo je stoga taj podatak i dodatno označen i u samom tag-lineu ispod glavnog naziva tvrtke: RJEŠENJA · USLUGA · ODRŽIVOST.
Dakle osnovno ime tvrtke KLARIĆ centralno je postavljeno u jakom verzalnom fontu, ispod njega nalazi se već spomenuti tag-line, dok je iznad naziva u simboličkom križnom rasteru slova X umetnuti simboli grozda, lista vinove loze, maslinova grančica s plodovima i na donjoj poziciji rastera veliko inicijalno slovo K (iz imena firme). Na lijevom i desnom boku rastera slova X nalaze se podaci o godini osnivanja tvrtke (EST. 2011).
Uz tu centralnu poziciju znaka i logotipa dozvoljena je i njihova upotreba bez tag-linea i to u poziciji u kojoj je ispunjeni raster slova X postavljen lijevo od naziva tvrtke (KLARIĆ).
U prezentacijskim i tiskanim materijalima predviđeno je osnovno ime aplicirati u crnoj boji a križni raster u funkciji znaka u zlatnoj boji ili boji sličnoj njenoj izvedenici. U istoj boji poput znaka-rastera aplicira se i tag-line.
Kod aplikacija na proizvodima ili predmetima svakodnevne i široke uporabe (ambalaža, etiketiranje, oznake faze ili pozicija posla, uniforme, kape itsl.) može se koristiti i X raster sam.