Make.hr

Blog

Dizajn logotipa i etikete za maslinovo ulje, vino, rakije i likere, Istra, Hrvatska

Cilj ovog dizajnerskog prijedloga je da bude ikoničan sa sofisticiranom atmosferom koja bi trebala biti nova , ali ne i previše nepoznata lokalnom tržištu. U želji za postizanjem čiste i nenametljive estetike usmjerili smo napore na izradu unikatnog tipografskog logotipa, gdje je monogram nadahnut slovima pisanim potezima rukom. Također držali smo se dalje od stereotipne palete boja koja se obično povezuje sa maslinovim uljima i umjesto toga odlučili za vječnu modernu, crno-bijelu kombinaciju. Monogram je gotovo posvuda i zajedno sa datumom osnivanja uvjerava potrošača u postojanost i ozbiljnost brenda.

Koncept logotipa za markiranje proizvoda EXTRA VIRGIN OLIVE OIL MARUŠIĆ slijedio je smisleni slijed priče o stablu masline, njegovom plodu i blagodatnom ulju kojega nam daje.

Znak i logotip zatvaraju koncept jedinstvenog proizvoda koji se ističe iz konkurencijske mase te postaje prepoznatljiv po svom proizvođaču: njegovoj tradiciji i imenu koje garantira kvalitetu.

Inicijalno slovo M(arušić) uokvireno je grafičkim ovalom simuliranog ploda masline i okrunjeno stiliziranom grafikom dva listića između kojih je plod. Inicijal je i dodatno dekomponiran: dijagonalni dio presjeka slova M (njegov lijevi dio) zamijenjen je listom masline.

Protutežu spomenutoj kruni na slovu M u ovalu čini kratka crta kojom je slovo podvučeno i kojom se ostvario vizualni stabilitet znaka.

Logotipni dio prezentacije nastavlja se ispod našeg ovala znaka gdje se elegantnim verzalom ispisuje ime brenda (MARUŠIĆ) nastavljeno s onim istim dekomponiranim slovom M, a ispod toga u dva reda, također verzalno dolazi tag EXTRA VIRGIN OLIVE OIL.

105594421_10225766121958516_4196384005720267599_o-937x625
dizajn-logotipa-maslinovo-ulje-Maru
Izrada brenda za maslinovo ulje, dizajn logotipa, vizualni identitet, Istra, Hrvatska​
dizajn-logotipa-maslinovo-ulje-Marušić-7-937x625
dizajn-logotipa-maslinovo-ulje-Marušić-1-937x625
dizajn-logotipa-maslinovo-ulje-Marušić-5-937x625

Boje brendiranja su posložene po pastelnim nijansama maslinastog spektra tamnih (podloge) i svijetlih (natpisi) tonova. Znak i logotip izvrsno funkcioniraju u negativu te se lako apliciraju na moguće reklamne i uporabne promidžbene materijale kao i u stationary programu.

Posebno atraktivan detalj prezentacije predstavlja pečatna, dvostruka koncentrična grafika stiliziranog ploda masline u kojoj se u unutarnjoj grafici nalazi osnovni znak brenda (M) a okolo nje su u drugoj elipsi upisani puni naziv brenda (MARUŠIĆ) i tag-line podatak – EXTRA VIRGIN OLIVE OIL.

U definiranoj razradi prezentirane su i etikete za 4 vrste extra djevičanskih maslinovih ulja: Istarska bjelica, Leccino, Coratina, Oleum Pinquetum (kupaža), koje razdvojbeno imaju svaka svoju boju na gornjoj i donjoj pasici etikete koja je dodatno opremljena ponavljajućom grafikom lista i ploda masline, dok su markirni podaci ispisani na crnoj podlozi u negativu, tj. zlatotisku (znak i logotip). Za nazivlje sortnih tipova maslinovih ulja uveden je novi rukopisu sličan font kojim se podražava osobni i individualizirani pristup proizvodu i proizvodnji ovog istarskog zlata. Retro etiketa slijedi dizajnersku priču s lica uz tiskane tehničke podatke koje traži struka (sastav, sadržaj, čuvanje, porijeklo, podaci o proizvođaču itd.).

Podijeli sa prijateljima!