Make.hr

Blog

Dizajn logotipa i etikete za maslinovo ulje

LOGOTIP: Extra Istrain logotip licenciran je prilagođen i personalizirani logo cijele linije proizvoda i razvojnog brenda Bratović. Stilizirani list masline koji izrasta u kapitalno slovo I na centralnoj poziciji čitanja i gledanja ispisa (extraIstrian) – čini bazu „čitanja“, sagledavanja i buduće prepoznatljivosti cijelog brenda. Na njega se kao njegov sastavni dio naslanja i kap ulja koja je prerasla u srce (ili srce koje je postalo kap ulja, ako bismo htjeli biti malkice sladunjavi). Kao kapajući niz lijevak našeg zadatka problem se suzio na samu etiketu i upravo u njoj (o)dao sve grafičke i idejne vrijednosti brenda / znaka / logotipa.

ETIKETA: Centralnu poziciju (poput sunca) na etiketi/etiketama zadržalo je srce maslinovog ulja koje se još jednom podvlači i uz podatak o zapremini boce, pa se tako veli npr: 0,75 l čiste ljubavi! Srce (sunce) u boji ulja uz logotip u negativu ističu se na dubokoj crnoj podlozi (dupli crni print) cijele etikete odrađene od papira otpornog na zamašćivanje. Kao kontrapunkt ugašenom sjaju stakla pojavljuje se duboko matirana crna etiketa koja je elegantnija, mekša i ruci podatnija i oku ugodnija baš poput one vinske. Etikete se rade u izvedbama za pakiranja od 0,75, 0,50 te 0,25 l.

Izrada brenda za maslinovo ulje, dizajn logotipa, vizualni identitet, Istra, Hrvatska​
dizajn_ambalaze_maslinovo_ulje-2-937x625
dizajn_vizualnog_identiteta_paralax-937x625
dizajn_ambalaze_maslinovo_ulje-2-937x625

Istra je već godinama brendirana kao jaka maslinarska regija. Ulja s ovog područja osvajaju svjetska odličja, plijene svojom svježinom, bojom, aromom… svako ime, svaka nova etiketa, svaka nova kap tog neprocijenjivog blaga krije iza sebe puno rada i znanja… rada na zemlji, njenoj pripremi i obradi, brige o svakom stablu u svom masliniku, brige o plodu, brige o njegovoj preradi, čuvanju i ambalažiranju.

Tek ako se u svim tim dijelovima trud i znanje poklope sa škrtom istarskom crljenicom, blagom i suhom klimom bez velikih temperaturnih skokova, pravodobnom berbom i preradom – tek tada dakle počinjete otkrivati tajnu koja se krije u okusu i zdrvastvenim vrijednostima ove dugovječne super namirnice – extra djevičanskog maslinovog ulja!

Na istraskom maslinarskom nebu upravo tragom ovih spoznaja, sijetla jedna zanimljiva zvijezda: Mlađi uljar Mag. ing. agr. Marko Bratović iz Kaštelira uspio je upravo svoej znanej i iskustvo spojiti u jedan takav super proizvod.

Extra potencirajući regiju Istru i njegova extra djevičanska ulja – stvoren je brand EXTRA ISTRIAN. Sukladno osobnosti i kvaliteti samog ulja, učinjen je i osoban pristup realizaciji logotipa i pripadajućih vizuala knjige standarda.

Podijeli sa prijateljima!