Pretraži
Light logo Dark logo
  • Portfolio
  • O nama
  • Kontakt

2016 © MAKE Creative Design Studio. Sva prava pridržana. Pravila privatnosti

  • Dizajn ambalaže i etiketa
  • Logo i vizualni identitet

Dizajn ambalaže i logotipa, pakiranja proizvoda, vizualnog identiteta tvrtke, brendiranje proizvoda

Dizajn ambalaže i logotipa, pakiranja proizvoda, vizualnog identiteta tvrtke, brendiranje proizvoda

Brend LINEA predstavlja profesionalnu liniju papirnate galanterije i sredstava za čišćenje. Papirnata galanterija podrazumijeva setove proizvoda različite namjene u ugostiteljstvu, hotelijerstvu, turizmu i domaćinstvu i to od papirnatih ručnika, toalet papira i maramica… dok su sredstva za čišćenje iz širokog spektra kemijskih pripravaka za čišćenje i održavanje sanitarija, podova, radnih površina, prozora i slično.

Proizvodna linija tako je u globalu producirala i karakteristike vizualnog identiteta. Naime logo LINEA je jednostavan i svjež font „oblačastog“ oblika, tj. bijelog kurenta s laganim outlineom koji doprinosi jačem kontrastiranju s podlogom, a istovremeno upućuje na mekoću forme. Preporučene boje podloga su iz pastelnog dijapazona mekih i nježnih nijansi plave, roza, oker i zelene boja.

Čvrstu i jedinstvenu formu imena / znaka podržava i produžena vodoravna linija slova L, koja nosi preostali dio riječi (inea).

Dizajn ambalaže i logotipa, pakiranja proizvoda, vizualnog identiteta tvrtke, brendiranje proizvoda
Dizajn ambalaže i logotipa, pakiranja proizvoda, vizualnog identiteta tvrtke, brendiranje proizvoda
Dizajn ambalaže i logotipa, pakiranja proizvoda, vizualnog identiteta tvrtke, brendiranje proizvoda
Dizajn ambalaže i logotipa, pakiranja proizvoda, vizualnog identiteta tvrtke, brendiranje proizvoda
Dizajn ambalaže i logotipa, pakiranja proizvoda, vizualnog identiteta tvrtke, brendiranje proizvoda
Dizajn ambalaže i logotipa, pakiranja proizvoda, vizualnog identiteta tvrtke, brendiranje proizvoda

Znak i logotip su monokromatski izvedeni tako da su ekonomični u reprodukciji, i stoga upućuju na mnoge „velike“ logotipove odnosno znakove koji su isto tako jednobojno koncipirani, npr. Coca-cola, Nivea, Nike, Facebook, Adidas…

Dinamiku i višeslojnost znaka dodatno nosi i mali kutni nagib prema gore, što marketinškoj samo po sebi psihologiji implicira rast.

 

Imate li dodatnih pitanja? Kontaktirajte nas!

  • 31 ožujka, 2019
  • No Tags
  • Komentari isključeni za Dizajn ambalaže i logotipa, pakiranja proizvoda, vizualnog identiteta tvrtke, brendiranje proizvoda

Podijeli sa prijateljima!

FacebookLinkedInTwitterPinterest

Sljedeća vijest

Dizajn logotipa za stomatološku ordinaciju, dentalna medicina, zubar klinika

2016 © MAKE Creative Design Studio. Sva prava pridržana. Pravila privatnosti

  • Facebook