Brend LINEA predstavlja profesionalnu liniju papirnate galanterije i sredstava za čišćenje. Papirnata galanterija podrazumijeva setove proizvoda različite namjene u ugostiteljstvu, hotelijerstvu, turizmu i domaćinstvu i to od papirnatih ručnika, toalet papira i maramica… dok su sredstva za čišćenje iz širokog spektra kemijskih pripravaka za čišćenje i održavanje sanitarija, podova, radnih površina, prozora i slično.
Proizvodna linija tako je u globalu producirala i karakteristike vizualnog identiteta. Naime logo LINEA je jednostavan i svjež font „oblačastog“ oblika, tj. bijelog kurenta s laganim outlineom koji doprinosi jačem kontrastiranju s podlogom, a istovremeno upućuje na mekoću forme. Preporučene boje podloga su iz pastelnog dijapazona mekih i nježnih nijansi plave, roza, oker i zelene boja.
Čvrstu i jedinstvenu formu imena / znaka podržava i produžena vodoravna linija slova L, koja nosi preostali dio riječi (inea).
Znak i logotip su monokromatski izvedeni tako da su ekonomični u reprodukciji, i stoga upućuju na mnoge „velike“ logotipove odnosno znakove koji su isto tako jednobojno koncipirani, npr. Coca-cola, Nivea, Nike, Facebook, Adidas…
Dinamiku i višeslojnost znaka dodatno nosi i mali kutni nagib prema gore, što marketinškoj samo po sebi psihologiji implicira rast.