Make.hr

Blog

Dizajn ambalaže i logotipa, pakiranja proizvoda, vizualnog identiteta tvrtke, brendiranje proizvoda

Brend LINEA predstavlja profesionalnu liniju papirnate galanterije i sredstava za čišćenje. Papirnata galanterija podrazumijeva setove proizvoda različite namjene u ugostiteljstvu, hotelijerstvu, turizmu i domaćinstvu i to od papirnatih ručnika, toalet papira i maramica… dok su sredstva za čišćenje iz širokog spektra kemijskih pripravaka za čišćenje i održavanje sanitarija, podova, radnih površina, prozora i slično.

Proizvodna linija tako je u globalu producirala i karakteristike vizualnog identiteta. Naime logo LINEA je jednostavan i svjež font „oblačastog“ oblika, tj. bijelog kurenta s laganim outlineom koji doprinosi jačem kontrastiranju s podlogom, a istovremeno upućuje na mekoću forme. Preporučene boje podloga su iz pastelnog dijapazona mekih i nježnih nijansi plave, roza, oker i zelene boja.

Čvrstu i jedinstvenu formu imena / znaka podržava i produžena vodoravna linija slova L, koja nosi preostali dio riječi (inea).

linnea_logo_makestudio-937x625
linea_visit_card_design-937x625
linea-paper_logo_stamp-937x625
corporative_colors_linea_logo_wall_design-937x625
linea-paper_logo_stamp-937x625
linea_logo_corporative_wall_design-937x625

Znak i logotip su monokromatski izvedeni tako da su ekonomični u reprodukciji, i stoga upućuju na mnoge „velike“ logotipove odnosno znakove koji su isto tako jednobojno koncipirani, npr. Coca-cola, Nivea, Nike, Facebook, Adidas…

Dinamiku i višeslojnost znaka dodatno nosi i mali kutni nagib prema gore, što marketinškoj samo po sebi psihologiji implicira rast.

 

Podijeli sa prijateljima!