Prezentacija znaka i logotip brenda DISTILLERY 1888 svakako polazi od jednostavnog i upečatljivog vizuala koji dominira bilo kojom prezentiranom površinom. Bilo da se on aplicira na boci, bačvi ili majici, njegova grafika privlači geometrijom bačvasto posloženih jakih verzalnih slova i brojki unutar nje.
Naime tekst imena (DISTILLERY) lučno uokviruje brojke 1888 posložene u kvadratu unutar luka. One su ujedno i jedan od važnih marketinških i kvalitativnih odrednica brenda (destilerije) koji je začet još odista davne 1888. godine.
Ispod luka, kao ravnotežni faktor vizuala, vodoravno dolazi dopunska odredišna oznaka proizvoda PREMIUM BRANDY.
Zbog različitih područja primjene, uvodi se više rješenja i opcija u kombinacijama simbola i slovnih znakova koji postaju dodatni brending elementi: markice, pečati, bedževi, ikonice, monogrami. Njihovo ustanovljavanje omogućava komunikaciji vizualnog i uporabnog da se lako prilagođavaju budućim potrebama.
Tako je unutar komunikacije brenda pridodano i samostalno korištenje monograma RL (inicijali vlasnika Roberta Lukića). Isti monogram se koristi i unutar koncentrične elipse i/ili kružnice u kojoj je još upisano: QUALITY BRANDY · APPROVED BY · ROBERT LUKIĆ · ESTD 1888. Monogram, elipsa i kružnica, mogu biti aplicirani i u pozitivu i u negativu.
I konačno, unutar brojevnih i slovnih odrednica brenda predviđen je i vizual jakih brojevnih oznaka (1888) u gornjem redu ispod koga je manjom veličinom u rukopisnom fontu pod penjućim kutom ispisana riječ Distillery, koju sa svake strane dopunjavaju dvoredno ispisane riječi u verzalu; s lijeve riječ HAND, a s desne MADE.
Predviđene boje dozvoljene pri apliciranju znaka i logotipa su tamno zelena, zlatna, light cream i crvena.