Prezentacija znaka i logotip brenda DISTILLERY 1888 svakako polazi od jednostavnog i upečatljivog vizuala koji dominira bilo kojom prezentiranom površinom. Bilo da se on aplicira na boci, bačvi ili majici, njegova grafika privlači geometrijom bačvasto posloženih jakih verzalnih slova i brojki unutar nje.
Naime tekst imena (DISTILLERY) lučno uokviruje brojke 1888 posložene u kvadratu unutar luka. One su ujedno i jedan od važnih marketinških i kvalitativnih odrednica brenda (destilerije) koji je začet još odista davne 1888. godine.
Ispod luka, kao ravnotežni faktor vizuala, vodoravno dolazi dopunska odredišna oznaka proizvoda PREMIUM BRANDY.
Zbog različitih područja primjene, uvodi se više rješenja i opcija u kombinacijama simbola i slovnih znakova koji postaju dodatni brending elementi: markice, pečati, bedževi, ikonice, monogrami. Njihovo ustanovljavanje omogućava komunikaciji vizualnog i uporabnog da se lako prilagođavaju budućim potrebama.
Tako je unutar komunikacije brenda pridodano i samostalno korištenje monograma RL (inicijali vlasnika Roberta Lukića). Isti monogram se koristi i unutar koncentrične elipse i/ili kružnice u kojoj je još upisano: QUALITY BRANDY · APPROVED BY · ROBERT LUKIĆ · ESTD 1888. Monogram, elipsa i kružnica, mogu biti aplicirani i u pozitivu i u negativu.
I konačno, unutar brojevnih i slovnih odrednica brenda predviđen je i vizual jakih brojevnih oznaka (1888) u gornjem redu ispod koga je manjom veličinom u rukopisnom fontu pod penjućim kutom ispisana riječ Distillery, koju sa svake strane dopunjavaju dvoredno ispisane riječi u verzalu; s lijeve riječ HAND, a s desne MADE.
Predviđene boje dozvoljene pri apliciranju znaka i logotipa su tamno zelena, zlatna, light cream i crvena.
Razradom vizuala brenda DISTILLERY 1888, došli smo i do zaključne aplikacije na ambalažne boce. Svojevrsne krune našeg posla.
Radi se o prezentaciji koju smo radili za četiri nove vrste rakija: dunja, šljivovica, jabuka i kruška (quince, plum, apple, willimas) i za premium liniju šljivovica 5 i 10 godina starih, odležanih u drvenim bačvama.
Linije voćnih rakija prate zadanu ambalažu pri čemu se u vrhu elegantne, moderne, dizajnerske boce od 500 ml nalazi direktno otisnut logo DISTILLERY koji lučno uokviruje brojke 1888 posložene u kvadratu unutar tog luka, tekst PREMIUM BRANDY posložen je vodoravno ispod tog luka kao njegovo postolje.
Dizajn etiketa koje se nalaze aplicirane na dnu boce prati standardom gornji logo (main brand). Naziv rakije / rakija je otisnut u istom fontu kao i glavni logo i podložen je svaki svojom personaliziranom bojom.
Etiketa je dužinom predviđena obuhvatiti cijeli obujam boce tako da se praktično na istoj formi nalazi i prednji i retro dio podataka.
Na prednjem dijelu etikete se uz ime i kraći opis proizvoda (DOMAĆA RAKIJA OD …) nalazi personalizirani žig i monogram s potpisom proizvođača (RL – odobrio Robert Lukić), podaci o zapremini, porijeklu i jakosti proizvoda. Etikete / boce su numerirane.
Na retro dijelu etikete nalaze se tehničko trgovački podaci o proizvodu.
Koncept dizajna podržava neograničeno širenje palete proizvoda, a odradili smo i 3D oblikovanje prezentacije na različitim scenografijama.
Za boce PREMIUM BRANDY liniju odležanih šljivovica također koristimo vintage-retro dizajn koji upućuje prvim gledanjem na ekskluzivnost u kvaliteti i cijeni proizvoda. Proizvod je namijenjen poznavateljima dobre kapljice s takozvanim „dubljim džepom“.
Na stabilnu i torzičnu bocu u njenoj gornjoj i centralnoj poziciji također dolazi direktan tisak zlatnom folijom osnovnog branda DISTILLERY 1888. Boca je zapremine 700 ml.
Ispod njega dolazi etiketa koja je vizualom jednaka za obje vrste odležanih rakija: naziv proizvoda je podložen bojom posebno za svaku vrstu rakije.
Razlikovni dio između jedne i druge odležane rakije samo je u brojci koja centralno dominira etiketom i koja označava vrijeme odležavanja proizvoda: pet odnosno deset godina. Brojka 5 otisnuta je u pozitivu tamnoplavom bojom na svijetloj pozadini, a brojka 10 je otisnuta svijetlom bojom (sivi raster) na tamnoplavoj podlozi.
Dizajn etikete i logotipa ne zatvara bocu već je ostavlja prozračnom kako bi se što više vidjela boja samog proizvoda (rakije) koja je poznavateljima tog pića garancija kvaliteta.
Na etiketi se uz ime (PLUM) i kraći opis proizvoda (DOMAĆA RAKIJA OD ŠLJIVE) nalazi personalizirani žig i monogram s potpisom proizvođača (RL – odobrio Robert Lukić), podaci o zapremini, porijeklu i jakosti proizvoda.