Make.hr

Blog

Dizajn pakiranja za ribu, ambalaža, logotip, brending, Istra, Hrvatska

Odradili smo kompletan dizajn linije proizvoda za veliki talijanski brend hrane Cà Foresto, koji je ponosan na svoju liniju premium pakiranja bakalara. U okviru ovog projekta, kreirali smo četiri različita okusa bakalara, svaki s pažljivo osmišljenim i vizualno privlačnim pakiranjem koje naglašava autentičnost i kvalitetu proizvoda. Naš dizajn odražava eleganciju i tradiciju talijanske kuhinje, istovremeno pružajući modernu, luksuznu estetiku koja privlači pažnju kupaca.
Dobar dizajn ima značajan utjecaj na kupce i njihovu odluku o kupnji proizvoda. Vizualno atraktivno pakiranje privlači pažnju na policama, povećava prepoznatljivost brenda i stvara emocionalnu povezanost s potrošačem. Kvalitetan dizajn također komunicira vrijednosti proizvoda, poput premium kvalitete ili autentičnosti, što kupcima daje dodatnu sigurnost u njihov izbor. Uz to, estetski ugodno pakiranje može stvoriti osjećaj povjerenja, potaknuti impulse kupnje i pridonijeti dugoročnom brendiranju i lojalnosti potrošača.
 
 
dizajn pakiranja za ribu, brendiranje, dizajn logotipa, Istra, hrvatska
dizajn pakiranja za ribu, brendiranje, dizajn logotipa, Istra, hrvatska (2)_1615x1050
dizajn pakiranja za ribu, brendiranje, dizajn logotipa, Istra, hrvatska (3)_1615x1050
dizajn pakiranja za ribu, brendiranje, dizajn logotipa, Istra, hrvatska (4)_1615x1050

Dobro osmišljen dizajn ističe se na policama trgovina jer privlači pažnju kupaca kroz jedinstvene vizualne karakteristike poput boja, tipografije i oblika. Harmonično postavljeni elementi stvaraju jasan kontrast u odnosu na konkurentske proizvode, čineći ga lakše primjetnim u gužvi. Inovativno pakiranje jasno prenosi poruku kvalitete i privlači pogled, dok pažljivo dizajnirani detalji zadržavaju interes kupaca. Ova vizualna razlika pomaže proizvodima s dobro osmišljenim dizajnom da se izdvoje i poveća šanse za odabir među mnoštvom sličnih opcija.

Ponuditi klijentu dvije ili više verzija etiketa ili ambalaže za konačni odabir važno je iz nekoliko razloga:

  1. Raznolikost opcija: Klijent ima priliku vidjeti različite pristupe i stilove, što može pomoći u jasnijem definiranju preferencija i potreba.
  2. Povećanje zadovoljstva: Kada klijent može birati između više opcija, osjećaj uključenosti i zadovoljstva je veći, jer se smatra važnim dijelom procesa dizajna.
  3. Bolje donošenje odluka: Više verzija omogućava klijentu da bolje sagleda prednosti i nedostatke svake opcije, što vodi ka informiranijem i kvalitetnijem konačnom izboru.
  4. Kreativnost i inovacija: Prikazivanje različitih ideja potiče kreativnost i može dovesti do inovativnijih rješenja koja možda ne bi bila razmatrana s jednom opcijom.
  5. Testiranje tržišta: Ako postoji potreba, različite verzije mogu se testirati na ciljnoj publici kako bi se vidjelo koja bolje rezonira i privlači pažnju potrošača.

Ova praksa doprinosi boljoj komunikaciji, jačanju odnosa s klijentom i osigurava da konačni proizvod najbolje odgovara njihovim očekivanjima i potrebama.

Podijeli sa prijateljima!