Make.hr

Blog

Dizajn logotipa za vino, brending, vizualan identitet, etiketa, ambalaža, Istra, Hrvatska

Logotip i znak vinarije Bernobić predstavlja jaku grafičku konstrukciju koja dopušta funkcionalnu aplikaciju na najširi spektar uporabnih predmeta i sredstava komunikacije koji se rabe u ovoj branši.

Prezentirani logo se sastoji od aplikacije štita s krunom izvedenog u boji starog zlata u kome se u križnom rasporedu nalaze četiri polja. U gornjem lijevom polju nalazi se inicijalno slovo B (Bernobić), u desnom se nalazi lavlja glava (snaga, trajnost, upornost, volja), dok se u donja dva polja nalaze okomite (lijevo polje) i vodoravne (desno polje) linije koje asociraju na linije redova unutar voćnjaka i/ili vinograda.

dizajn-logotipa-za-vino-4-937x625
dizajn-logotipa-za-vino-3-937x625
dizajn-logotipa-za-vino-2-937x625
dizajn-logotipa-za-vino-8-937x625
dizajn-logotipa-za-vino-6-937x625
dizajn-logotipa-za-vino-1-937x625
dizajn-logotipa-za-vino-7-937x625

Iznad štita poput krune, nalazi se stilizirana linija valova koja dodaje svojevrsnu geografsku odrednicu firme, tj. pozicije vinograda uz more što im dodaje novu značenjsku kvalitetu i snagu – čime se opet vraćamo stiliziranoj glavi lava.

Centrirano ispod štita u verzalu, u crnoj boji dolazi tekst BERNOBIĆ, a ispod manjom veličinom fonta ide tekst WINERY.

Znak i logotip su predviđeni za korištenje i u tzv. varijanti žiga pri čemu je unutar kružnice upisan tekst BERNOBIĆ ISTRIAN WINERY, što sve zajedno okružuje štit sa svojim ranije spomenutim simbolima.

Znak i logotip se dopušteno koriste u negativu kao i u folijatisku  monokromatski u boji bakra.

Podijeli sa prijateljima!