Make.hr

Blog

Dizajn logotipa za vinariju, maslinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska

Case Study: Vizualni Identitet za Brend ROVERIA

Kao studio s dugogodišnjim iskustvom u stvaranju vizualnih identiteta, ponosni smo na naš doprinos razvoju brenda ROVERIA, koji se bavi proizvodnjom vina i maslinovog ulja. Povijest ovog brenda seže u daleku 1924. godinu, a naš zadatak bio je osmisliti vizualni identitet koji će odražavati tu bogatu tradiciju, dok istovremeno komunicira suvremeni luksuz i vrhunsku kvalitetu.

Vizija i Razvoj Simbola

Simbol brenda Roveria izveden je iz kombinacije elemenata koji povezuju prirodne ljepote i nasljeđe imanja. Ključni elementi uključuju:

  • Paralelne linije pod kutom od 45 stupnjeva, koje predstavljaju položaj nasada vinove loze i maslina, donoseći moderan i dinamičan izgled.
  • Hrast, simbol stoljetne tradicije prisutan na imanju, povezuje brend s trajnošću i postojanošću.
  • Elementi listova hrasta, maslinovih listova i vinove loze simboliziraju cjelovitost i obiteljsku proizvodnju.

Simbol je zaokružen u jednu cjelinu koja elegantno spaja bogatstvo povijesti s modernim vizualnim izrazom, dajući brendu sofisticiranu notu.

Dizajn logotipa za vinariju, malsinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska
Dizajn logotipa za vinariju, malsinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska
Dizajn logotipa za vinariju, malsinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska
Dizajn logotipa za vinariju, malsinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska

Tipografija i Luksuzni Dojam

Tipografija koja prati simbol odabrana je kako bi naglasila eleganciju i autentičnost, uzimajući u obzir preko 100 godina postojanja brenda Roveria. Kroz ovaj sklad između simbola i tipografije, stvorili smo identitet koji zrači luksuzom, ali i odaje počast povijesnom nasljeđu brenda.

Diferencijacija Linija Proizvoda

Linije proizvoda jasno smo diferencirali kroz boje i taglinove:

  • Vina su predstavljena u pastelnim zemljanim tonovima, uz tagline “Boutique Winery”, naglašavajući ekskluzivnost i ograničene serije.
  • Maslinovo ulje koristi tamno zelene pastelne tonove, koji odražavaju svježinu i autentičnost proizvoda, uz tagline “Extra Virgin Olive Oil”.
Dizajn logotipa za vinariju, malsinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska
Dizajn logotipa za vinariju, malsinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska
Dizajn logotipa za vinariju, malsinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska
Dizajn logotipa za vinariju, malsinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska
Dizajn logotipa za vinariju, malsinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska
Dizajn logotipa za vinariju, malsinovo ulje, branding, Istra, Hrvatska

Etikete i Pakiranje

Dizajn etiketa i ambalaže predstavlja sljedeću fazu projekta i trenutno je u razvoju. Ovaj segment vjerno prati estetske smjernice glavnog brenda, uključujući simbol i tipografiju, osiguravajući vizualnu koheziju i prepoznatljivost unutar cjelokupnog asortimana. Svaka linija proizvoda zadržava specifične elemente za jednostavno razlikovanje, ali sveukupni dizajn ostaje dosljedan Roverijinoj premium estetici.

Pečatna Verzija

Također smo razvili pečatnu verziju logotipa koja naglašava tradiciju i naslijeđe brenda. Pečat sadrži tagline “Family Owned, Crafted with Passion, ESTD 1924”, koji simbolizira posvećenost obitelji i vrhunskoj kvaliteti. Ovaj pečat, kao znak povjerenja i autentičnosti, može se koristiti na etiketama, pakiranjima i promotivnim materijalima, dodatno osnažujući prepoznatljivost brenda.

Zaključak

Naš rad na brendu ROVERIA odražava našu sposobnost da kroz dizajn spojimo tradiciju i suvremenost. Simbol i tipografija prenose bogatu povijest brenda, dok diferencirane linije proizvoda jasno komuniciraju kvalitetu i sofisticiranost. Pečatna verzija dodaje dodatnu dimenziju autentičnosti, a cjelokupan dizajn usmjeren je na jačanje prepoznatljivosti brenda na tržištu.

Podijeli sa prijateljima!