Svaki klijent s kojim smo surađivali tvrdi da su atraktivnost i funkcionalnost etikete i ambalaže ključni u pozicioniranju proizvoda, odnosno za percepciju potrebe za tim proizvodom i opravdanje njegove vrijednosti. Svjesni činjenice da je ono u što pakirate proizvod, što na ambalaži piše i kako je prikazano jednako bitno kao i kvaliteta samog proizvoda. Vodimo se provjerenim pristupom radu koji se u dosadašnjoj praksi s klijentima pokazao kao uspješan recept za vizualno brendiranje koje se uklapa u sve marketinške aktivnosti tvrtke. Tako stvaramo jedinstven i upečatljiv profil Vašeg branda.
Ambalaža nije samo sredstvo koje čuva proizvod od trenutka prozvodnje do njegove potrošnje, nego je i sredstvo koje priprema proizvod za prodaju. Mnogi prehrambeni proizvodi pojavili su se na tržištu, posebno u suvremenim trgovinama upravo zahvaljujući novim tipovima i vrstama ambalaže. Uz prodaju prehrambenih proizvoda usko je povezan i estetski izgled ambalaže, jer on ima važan psihološki utjecaj pri odluci potrošača da kupi određeni proizvod.
Danas se izgledu pakiranja proizvoda pridaje velika važnost, jer je dizajn ambalažnog materijala i forme ono čime se stvara i štiti brend. Čuvajući postignutu prepoznatljivost, projektanti i dizajneri uključuju izmjene koje vode poboljšanju ergonomskih, funkcionalnih I ekoloških svojstava ambalaže.
Ambalaža nije samo sredstvo koje čuva proizvod od trenutka prozvodnje do njegove potrošnje, nego je i sredstvo koje priprema proizvod za prodaju. Mnogi prehrambeni proizvodi pojavili su se na tržištu, posebno u suvremenim trgovinama upravo zahvaljujući novim tipovima i vrstama ambalaže. Uz prodaju prehrambenih proizvoda usko je povezan i estetski izgled ambalaže, jer on ima važan psihološki utjecaj pri odluci potrošača da kupi određeni proizvod.
Danas se izgledu pakiranja proizvoda pridaje velika važnost, jer je dizajn ambalažnog materijala i forme ono čime se stvara i štiti brend. Čuvajući postignutu prepoznatljivost, projektanti i dizajneri uključuju izmjene koje vode poboljšanju ergonomskih, funkcionalnih I ekoloških svojstava ambalaže.