Dizajn linije pakiranja za premium kavu Aroma D’Oro. Dizajn i razvoj koncepta za logotip i alternativne znakove kave za brendiranje kave. Priprema i dizajn koncepta kave te pakiranja za natur kavu mješanu te premium sorte. Razvoj koncepta do tiskanja te support klijenta kod odabira papira te tehnika tiskanja kao i ovjera otiska. Odabir folije te razvoj alata za istu.
Praćenje craft trendova u svijetu dovelo nas je do finalizacije ovoga projekta te svakako praćenje konkurencije u Hrvstskoj gdje je proizvod prvenstveno plasiran.
Idejno rješenje kao i dizajn prati premium proizvod te naglaska je na klijente koji žele i znaju prepoznati kvalitetu.
Kava se servira u premium mašine te svakako mora pratiti identitet iste.
Dizajniranje brenda kave svodi se na praćenje klijenata od početka do kraja projekata. Sudjelovanje u procesima odluke o bojama i tehnika kao i odabiru materijala. Ambalaža nije samo sredstvo koje čuva proizvod od trenutka prozvodnje do njegove potrošnje, nego je i sredstvo koje priprema proizvod za prodaju. Mnogi prehrambeni proizvodi pojavili su se na tržištu, posebno u suvremenim trgovinama upravo zahvaljujući novim tipovima i vrstama ambalaže. Uz prodaju prehrambenih proizvoda usko je povezan i estetski izgled ambalaže, jer on ima važan psihološki utjecaj pri odluci potrošača da kupi određeni proizvod.