Promocija i svrhovitost znaka tvrtke Celebration proizlazi iz same njene djelatnosti, tj. organiziranja evenata prvenstveno vatrometima te nabavkom i aranžiranjem balona.
Svojom ponudom tvrtka Celebration pokriva najraznorodnije prigode od manje zahtjevnih vrtnih zabava, rođendana do markiranja velikih zabava i produkcija obljetničkog ili promotivnog tipa.
Sam znak globalno vizualno asocira na položeni čarobni štapić. Početno središte vizuala pada na inicijalno slovo C (elebration) oko koga se dogodio vatromet oblika i boja. Kao protuteža prštećoj razigranosti oko početnog slova C, cijeli logotip je zadan u produžetku u stabilnom verzalnom neserifnom fontu.
Glavni znak funkcionira tako da iznad osnovne pozicije logotipa, bez vatrometa uokolo C, dolazi centrirani tekst SINCE 2000, a ispod njega tekst osnovne djelatnosti u serifnom verzalu: BALLOONS & FIREWORKS. Konačno ispod cijele pozicije tekstova dolazi znak vatrometa koji je u početnoj vizuri opisan oko slova C.
Znak i logotip su predstavljeni i u produkcijskim varijablama boja i podloga, tj. negativa i pozitiva, ali i u potencijalnim drugačijim izvedbenim potrebama koje traži poslovanje i komunikacija s klijentima i potencijalnim novim tržištem. Tako imamo samostalno tretiran vatromet iz koga je ‘maknut’ logotip firme (CELEBRATION) i podstvaljen u širinu tretmana vatrometa ali ispod njega.
Tretman pečata funkcionira poput izvornog oblika opisanog slova C (dakle samo vatromet) uz u kružnici upisanu poruku WHERE FUN BECOMES REALITY. Korporativne boje uredskog – stationary paketa posjetnice, koverte, memoranduma, vrećice ili omotnog papira su određene u pastelnim nijansama crvenog i plavog izvornika.