Make.hr

Blog

Dizajn logotipa za eco tvrtku, voda i cijevi pvc, Istra, Hrvatska

Redizajn Logotipa i Vizualnog Identiteta za AQUOS Group – Lidera u Distribuciji Pročišćivača Vode u Europi

Kao dizajn studio s bogatim iskustvom u oblikovanju vizualnih identiteta, branding strategija i redizajna logotipa za međunarodne kompanije, s ponosom predstavljamo kompletan redizajn logotipa i vizualnog identiteta AQUOS Group. Ova renomirana tvrtka za distribuciju ekoloških sustava za pročišćavanje i filtraciju vode posluje u više europskih država, pružajući visokokvalitetna rješenja za kućanstva, poslovne objekte i industrijske sustave.

Projekt redizajna logotipa bio je ključan korak u daljnjoj evoluciji brenda, kako bi vizualni identitet vjerno odražavao rast, profesionalnost i održivu misiju tvrtke. Stari logotip i vizualna komunikacija više nisu bili u skladu s modernim standardima tržišta, stoga smo pristupili projektu s ciljem modernizacije, očuvanja prepoznatljivosti i jačanja vizualnog dojma.

Proces Redizajna Logotipa i Vizualnog Identiteta

  1. Modernizacija logotipa – prethodni logotip imao je zastarjele oblike i boje koje nisu odražavale profesionalnost i inovativnost tvrtke. Novi dizajn sada ima čistije linije, uravnoteženu geometriju i optimiziran vizualni identitet, koji djeluje ozbiljno, stabilno i profesionalno. Znak je pojednostavljen, ali zadržava prepoznatljive elemente brenda, što omogućava lakšu adaptaciju na različite formate i primjene.

  2. Optimizacija boja brendaboja je ključan element brenda, jer utječe na percepciju profesionalnosti, pouzdanosti i ekološke misije tvrtke. Prilikom redizajna odabrali smo pastelne svjetlije tonove zelene i plave boje, koji asociraju na čistu vodu, prirodu i održivost. Time smo osigurali da vizualni identitet bude usklađen s misijom brenda, dok su jake i kričave nijanse koje su prije dominirale zamijenjene smirenim i sofisticiranim tonovima.

  3. Naglašena profesionalnost – naziv AQUOS sada koristi tamnu plavu boju, što dodatno naglašava stabilnost, pouzdanost i stručnost tvrtke. Plava boja u brendiranju često simbolizira transparentnost, inovacije i povjerenje, a u ovom slučaju dodatno naglašava i povezanost s vodom.

 

dizajn logotipa tvrtke za eco sisteme vodu prociscavanje (5)
dizajn logotipa tvrtke za eco sisteme vodu prociscavanje (8)
dizajn logotipa tvrtke za eco sisteme vodu prociscavanje (9)
dizajn logotipa tvrtke za eco sisteme vodu prociscavanje (7)
  1. Personalizirana tipografija – kako bi brend bio još prepoznatljiviji, osmislili smo unikatan tipografski stil. Svako slovo u logotipu dizajnirano je tako da bude čitko, prilagođeno digitalnim i tiskanim formatima te vizualno dosljedno. Posebno se ističe slovo “Q” koje sada sadrži integriranu kapljicu vode, dodatno povezujući brend s njegovom djelatnošću i misijom.

  2. Redizajn vizualnog identiteta – osim samog logotipa, definirali smo cjelokupan vizualni identitet, uključujući boje, tipografiju, grafičke elemente i branding smjernice koje osiguravaju dosljednost u svim komunikacijskim kanalima. Novi identitet je jednostavan, moderan i dugoročno održiv, s lako primjenjivim dizajnerskim rješenjima.

Brendiranje AQUOS Group – Snažan Identitet za Globalno Tržište

  1. Ekološka orijentacija – u dizajnu su korišteni elementi koji naglašavaju održivost, ekologiju i kvalitetu. Kombinacija plavih i zelenih tonova jasno komunicira ekološki aspekt poslovanja i misiju tvrtke – osigurati svima pristup čistoj i sigurnoj vodi.

  2. Profesionalnost i sigurnost – logotip kombinira moderni minimalizam s precizno oblikovanim tipografskim rješenjem, čime se osigurava ozbiljan i pouzdan vizualni dojam. Tamnija plava boja pojačava osjećaj sigurnosti, što je ključno za brendove koji se bave pročišćavanjem vode i ekološkim rješenjima.

  3. Prepoznatljivost i dosljednost – kroz strateški osmišljene vizualne smjernice, osigurali smo da se brend dosljedno prikazuje u digitalnim, tiskanima i fizičkim formatima. Novi dizajn lako se prilagođava svim komunikacijskim materijalima, što omogućava snažnu i profesionalnu prisutnost na tržištu.

Tagline – Prilagodljivost za Različita Tržišta

  1. Lokalizacija brenda – u sklopu rebrandinga osmišljen je jednostavan i prilagodljiv tagline koji dodatno naglašava međunarodnu prisutnost tvrtke. Tagline se sastoji od kombinacije “ECO GROUP + naziv države”, omogućavajući lokalizaciju brenda ovisno o tržištu na kojem se tvrtka promovira. Ova fleksibilnost poboljšava povezanost s klijentima i jača prisutnost tvrtke na različitim tržištima diljem Europe.
dizajn logotipa tvrtke za eco sisteme vodu prociscavanje (2)
dizajn logotipa tvrtke za eco sisteme vodu prociscavanje (4)
dizajn logotipa tvrtke za eco sisteme vodu prociscavanje (6)
dizajn logotipa tvrtke za eco sisteme vodu prociscavanje (3)
dizajn logotipa tvrtke za eco sisteme vodu prociscavanje (10)

Zaključak – Redizajn koji Održava Dugoročnu Vrijednost

  1. Prije i poslije – evolucija brenda – usporedba starog i novog logotipa jasno pokazuje koliko je unaprijeđen vizualni identitet tvrtke. Novi dizajn omogućava bolju prepoznatljivost, jaču tržišnu konkurentnost i modernu prezentaciju brenda.

  2. Dugoročna strategija – redizajn omogućava bolju tržišnu poziciju, jaču povezanost s ekološkim vrijednostima i bolje prepoznavanje brenda na globalnom tržištu.

  3. Identitet koji odolijeva vremenu – odabirom suvremenih, ali elegantnih dizajnerskih rješenja, osigurali smo da AQUOS Group ima vizualni identitet koji će služiti tvrtki dugi niz godina. Novi logotip, tipografija i paleta boja odražavaju stručnost, ekološku osviještenost i inovativnost, ključne vrijednosti koje definiraju ovaj brend.

  4. Snažan vizualni identitet za budućnost – tvrtka AQUOS Group sada ima profesionalan, moderniziran i prilagodljiv vizualni identitet, koji odražava njenu misiju, viziju i tržišnu snagu. Ovim redizajnom logotipa i vizualnog identiteta, osigurali smo da brend bude prepoznat kao vodeći lider u segmentu ekoloških rješenja za pročišćavanje vode u Europi.

  5. Optimizacija za sve medije – dizajn je prilagođen kako za digitalne platforme, promotivne materijale, ambalažu, aplikacije, tako i za tiskane formate, što osigurava snažnu i dosljednu komunikaciju s klijentima i partnerima.

  6. Brendiranje budućnosti – zahvaljujući pažljivo osmišljenim dizajnerskim rješenjima, AQUOS Group sada ima jasan, sofisticiran i dugoročno održiv vizualni identitet, koji jača percepciju brenda i omogućava još jaču prisutnost na europskom tržištu.

Podijeli sa prijateljima!