Kao dizajn studio s bogatim iskustvom u oblikovanju vizualnih identiteta, branding strategija i redizajna logotipa za međunarodne kompanije, s ponosom predstavljamo kompletan redizajn logotipa i vizualnog identiteta AQUOS Group. Ova renomirana tvrtka za distribuciju ekoloških sustava za pročišćavanje i filtraciju vode posluje u više europskih država, pružajući visokokvalitetna rješenja za kućanstva, poslovne objekte i industrijske sustave.
Projekt redizajna logotipa bio je ključan korak u daljnjoj evoluciji brenda, kako bi vizualni identitet vjerno odražavao rast, profesionalnost i održivu misiju tvrtke. Stari logotip i vizualna komunikacija više nisu bili u skladu s modernim standardima tržišta, stoga smo pristupili projektu s ciljem modernizacije, očuvanja prepoznatljivosti i jačanja vizualnog dojma.
Modernizacija logotipa – prethodni logotip imao je zastarjele oblike i boje koje nisu odražavale profesionalnost i inovativnost tvrtke. Novi dizajn sada ima čistije linije, uravnoteženu geometriju i optimiziran vizualni identitet, koji djeluje ozbiljno, stabilno i profesionalno. Znak je pojednostavljen, ali zadržava prepoznatljive elemente brenda, što omogućava lakšu adaptaciju na različite formate i primjene.
Optimizacija boja brenda – boja je ključan element brenda, jer utječe na percepciju profesionalnosti, pouzdanosti i ekološke misije tvrtke. Prilikom redizajna odabrali smo pastelne svjetlije tonove zelene i plave boje, koji asociraju na čistu vodu, prirodu i održivost. Time smo osigurali da vizualni identitet bude usklađen s misijom brenda, dok su jake i kričave nijanse koje su prije dominirale zamijenjene smirenim i sofisticiranim tonovima.
Naglašena profesionalnost – naziv AQUOS sada koristi tamnu plavu boju, što dodatno naglašava stabilnost, pouzdanost i stručnost tvrtke. Plava boja u brendiranju često simbolizira transparentnost, inovacije i povjerenje, a u ovom slučaju dodatno naglašava i povezanost s vodom.
Personalizirana tipografija – kako bi brend bio još prepoznatljiviji, osmislili smo unikatan tipografski stil. Svako slovo u logotipu dizajnirano je tako da bude čitko, prilagođeno digitalnim i tiskanim formatima te vizualno dosljedno. Posebno se ističe slovo “Q” koje sada sadrži integriranu kapljicu vode, dodatno povezujući brend s njegovom djelatnošću i misijom.
Redizajn vizualnog identiteta – osim samog logotipa, definirali smo cjelokupan vizualni identitet, uključujući boje, tipografiju, grafičke elemente i branding smjernice koje osiguravaju dosljednost u svim komunikacijskim kanalima. Novi identitet je jednostavan, moderan i dugoročno održiv, s lako primjenjivim dizajnerskim rješenjima.
Ekološka orijentacija – u dizajnu su korišteni elementi koji naglašavaju održivost, ekologiju i kvalitetu. Kombinacija plavih i zelenih tonova jasno komunicira ekološki aspekt poslovanja i misiju tvrtke – osigurati svima pristup čistoj i sigurnoj vodi.
Profesionalnost i sigurnost – logotip kombinira moderni minimalizam s precizno oblikovanim tipografskim rješenjem, čime se osigurava ozbiljan i pouzdan vizualni dojam. Tamnija plava boja pojačava osjećaj sigurnosti, što je ključno za brendove koji se bave pročišćavanjem vode i ekološkim rješenjima.
Prepoznatljivost i dosljednost – kroz strateški osmišljene vizualne smjernice, osigurali smo da se brend dosljedno prikazuje u digitalnim, tiskanima i fizičkim formatima. Novi dizajn lako se prilagođava svim komunikacijskim materijalima, što omogućava snažnu i profesionalnu prisutnost na tržištu.
Prije i poslije – evolucija brenda – usporedba starog i novog logotipa jasno pokazuje koliko je unaprijeđen vizualni identitet tvrtke. Novi dizajn omogućava bolju prepoznatljivost, jaču tržišnu konkurentnost i modernu prezentaciju brenda.
Dugoročna strategija – redizajn omogućava bolju tržišnu poziciju, jaču povezanost s ekološkim vrijednostima i bolje prepoznavanje brenda na globalnom tržištu.
Identitet koji odolijeva vremenu – odabirom suvremenih, ali elegantnih dizajnerskih rješenja, osigurali smo da AQUOS Group ima vizualni identitet koji će služiti tvrtki dugi niz godina. Novi logotip, tipografija i paleta boja odražavaju stručnost, ekološku osviještenost i inovativnost, ključne vrijednosti koje definiraju ovaj brend.
Snažan vizualni identitet za budućnost – tvrtka AQUOS Group sada ima profesionalan, moderniziran i prilagodljiv vizualni identitet, koji odražava njenu misiju, viziju i tržišnu snagu. Ovim redizajnom logotipa i vizualnog identiteta, osigurali smo da brend bude prepoznat kao vodeći lider u segmentu ekoloških rješenja za pročišćavanje vode u Europi.
Optimizacija za sve medije – dizajn je prilagođen kako za digitalne platforme, promotivne materijale, ambalažu, aplikacije, tako i za tiskane formate, što osigurava snažnu i dosljednu komunikaciju s klijentima i partnerima.
Brendiranje budućnosti – zahvaljujući pažljivo osmišljenim dizajnerskim rješenjima, AQUOS Group sada ima jasan, sofisticiran i dugoročno održiv vizualni identitet, koji jača percepciju brenda i omogućava još jaču prisutnost na europskom tržištu.