Make.hr

Blog

Dizajn logotipa, vizualni identitet, branding, grafički dizajn, dizajn studio MAKE, knjiga grafičkih standarda

Vodimo se provjerenim pristupom radu koji se u dosadašnjoj praksi s klijentima pokazao kao uspješan recept za vizualno brendiranje koje se uklapa u sve marketinške aktivnosti tvrtke. Tako stvaramo jedinstven i upečatljiv profil Vašeg branda.

1 | Prikupljanje informacija: Razumijevanje narudžbe, poslovanja tvrtke i tržišta
Vrlo je bitno znati pozadinu poslovanja tvrtke, kakvim rezultatima teži, tko je konkurencija, po čemu se tvrtka razlikuje od drugih te što bi valjalo istaknuti kao prednost, zatim poznavanje klijenata/kupaca, možda nove ciljne skupine,tekakva poruka im se želi prenijeti. Ako je potreban redizajn logotipa i redefiniranje marketinškog koncepta, potrebno je znati kako se tvrtka oglašavala, u kojim medijima, u kojim segmentima je oglašavanje bilo uspješno, a u kojim neuspješno.

2 | Istraživanje i analiza
Samostalno istražujemo brand analizirajući postojeću vizualnu komunikaciju u svim kanalima komunikacije i kako kupac/klijent percipira poruke. Proučavamo trendove i industriju u kojoj tvrtka posluje, posebno ako je riječ o novom brandu u razvoju koji traži svoj prvi logo i vizualni identitet. Analiziramo konkurenciju, dobre i loše strane njihove vizualne komunikacije, tražeći ono po čemu se Vaša tvrtka može pozitivno istaknuti.

3 | Brainstorming i osmišljavanje logotipa
Svaki odličan logotip počinje sa skicom na papiru, s kreativnom igrom u kojoj se traži optimalan oblik logotipa, odnosno grafički elementi koji bi se mogli savršeno spojiti s nazivom tvrtke/branda i sloganom, odnosno s porukom koja se želi prenijeti javnosti. Najbolja skica se zatim crta u računalnom programu za grafički dizajn, gdje budući logotip dobiva svoj prvi oblik u crno-bijeloj izvedbi.

4 | Izbor tipografije
Istražujemo i isprobavamo različite tipove fontova, oblike i veličine slova, težeći optimalnom rješenju koje definira karakter i raspoloženje poruke koju tvrtka želi prenijeti. Na temelju odabrane tipografije za logotip i slogan definira se i pismo koje se kasnije koristi u svim marketinškim materijalima tvrtke, što doprinosi usklađenoj komunikaciji vizualnog identiteta tvrtke.

05 | Izbor boja
Svaka boja sadrži određenu poruku, odražava vrstu djelatnosti, raspoloženje brenda i njegovu  kvalitetu. Istražujemo i isprobavamo različite palete boja koje će najbolje istaknuti grafičko  rješenje logotipa i tipografiju. Odabrana paleta boja kasnije se koristi kao zaštitni znak branda u  svim kanalima komunikacije.

06 | Prezentacija idejnog rješenja
Predstavljamo Vam do tri idejna rješenja logotipa i vizualne komunikacije koja se iz njega izvodi, s varijacijama grafičkih oblika, veličina, tipografije i palete boja. Da bi se klijentu moglo vjerno  predočiti kako će određeno rješenje funkcionirati u praksi, elemente prikazujemo na različitim  podlogama koje će tvrtka kasnije koristiti u poslovnoj komunikaciji i marketinškim aktivnostima.  Zajedno diskutiramo o svim prednostima i manama pojedinog rješenja i definiramo što se treba doraditi.

07 | Izrada finalnog rješenja i kompletnog vizualnog identiteta
Na temelju povratne informacije klijenta, dorađujemo i finaliziramo jedno od predloženih  rješenja logotipa i vizualnog identiteta. Radimo aplikacije na listovne papire, omotnice, pečate,  posjetnice, elektronički potpis, mape, natpise na vozilu, majicama i sl.. Izrađujemo i rješenja za  primjenu logotipa na društvenim mrežama i za ostala oglašavanja na web portalima (banneri i sl..), čime klijent dobiva podlogu za buduće marketinške kampanje. Prema potrebi, izrađujemo  signalizaciju za unutarnji i vanjski prostor, rješenja za reklamne površine i brandirane uniforme.

08 | Isporuka materijala
Nakon finalne potvrde klijenta, sve grafičke elemente pripremamo i isporučujemo u vektorskom  obliku, što omogućuje savršenu reprodukciju logotipa i vizualnog identiteta u svim kanalima komunikacije. Standardni fileovi koje koristimo jesu: .eps, .pdf, .jpeg i .png .

09 | Izrada knjige standarda
Da biste znali kako i gdje koristiti definirane elemente u svim kanalima komunikacije i medijima, izrađujemo knjigu standarda s jasnim smjernicama za ispravnu aplikaciju dizajniranih rješenja za Vaš brand. (logotip, tipografija i sustav boja na različitim pozadinama u svrhu oglašavanja)

Podijeli sa prijateljima!