Make.hr

Blog

Dizajn logotipa i vizualnog identiteta za turističku zajednicu, evente, županiju, Istra, Hrvatska

Osnovni znak i logotip prezentacije sadrži verzalom ispisanu riječ FEEL u personaliziranom fontu kod koje je svako slovo u jednom svom segmentu grafike obojeno drugom bojom koje povlače asocijaciju na raznobojne zastavice koje se koriste prigodom ukrašavanja unutarnjeg i vanjskog prostora tijekom najrazličitijih događanja.

Ispod te riječi verzalom je u dva reda ispisan tekst TAR-VABRIGA, odnosno talijanska varijanta imena, TORRE-ABREGA nešto manjim fontom u istom bloku. Kod talijanske varijante logotipa situacija je obrnuta.

Na dnu ove osnovne znakovne poruke dolazi dvorednim kurentom natpis na engleskom: gourmet, music and culture events

Osnovna boja podloge je plava, a svi su podaci ‘izbijeni’ u negativu. Moramo dodati da se taj osnovni paket podataka izvrsno ponaša i na nijansiranim kao i na koloriranim podlogama. Pun naziv (tag line) ima predviđene i dodatne informacijske varijante, prvo ukidanjem donja dva reda u kurentu, a drugo svojevrsnim zgušnjavanjem vizure tako da se slova u  osnovnoj riječi (FEEL) lome u dva reda što doprinosi lakšem postavljanju na manjim i užim oglasnim tj. objavnim površinama.

Kako bi se naglasila raznolikost ponude projekta FEEl Tar – Vabriga u komunikaciju se uvodi niz piktograma koji bojom i prepoznatljivošću odvajaju strukturirane evente.

5-937x625
9-937x625
2-937x625
3-937x625

Piktogrami i nazivi programa mogu se koristiti sa ili bez okvira. U ovom nivou razmjene informacije postoje tri razine + boja kao četvrti razlikovni element. Dakle imamo piktogram koji mijenja boju u zavisnosti od programa, zatim imamo ispisano ime programa (kategorija), te konačno ime manifestacije unutar određene programske kategorije.

Tako imamo sljedeće strukturirane elemente: OPEN CINEMA, piktogram stilizirane kamere u zelenoj nijansi; WINE & FOOD, piktogram stilizirane čaše i pokrivenog pladnja s hranom u crvenoj nijansi; FUN & MUSIC, piktogram stiliziranih nota u oker varijanti; CULTURE, piktogram knjige u tamnoplavoj nijansi;  SPORT, piktogram sportskog pokala u svijetloj nijansi plave i konačno HUMANITARIAN, s piktogramom ljudske koja pridržava srce u roza varijanti.

Treba napomenuti kako će se vizualni identitet na razini piktograma najčešće koristiti u reklamnim akcijama najava programa, kao i pri produkciji raznih memorabilija koje prate evente.

 

Podijeli sa prijateljima!