Make.hr

Blog

Dizajn logotipa i etiketa za vino, kutija, ambalaža, Istra, Hrvatska

DIZAJN LOGOTIPA I IMENOVANJE BRENDA

Prezentacija ovog brenda proizlazi prvenstveno iz samog imena ARMONI što predstavlja alternativno ime za Armarosa „anđela vremena“ (stražara / promatrača tj. onog koji nešto pažljivo ili redovito gleda).

To zvučno ime u ovom slučaju ima puno simbolike koja povezuje prezentaciju s anđelom, vremenom i njegovim protokom, s osobom koja pažljivo promatra i pazi na ono što se oko nje događa – što će u ovom slučaju uputiti na pažnju koja se posvećuje proizvodima našeg marketinškog brenda.

Iz ovog se imena mogu izvući svi potrebni simboli koncepta vizualnog identiteta.

Znak se vizualizira u zašiljenom zlatnom štitu u kome kompleksnom razdiobom prepoznajemo sljedeće elemente: razvijena krila, pješčani sat, zrake svjetlosti i kapljicu. Svi su ti elementi posloženi unutar štita koji još sa svake svoje strane ima brojeve osnivanja firme: lijevo 20 – desno 12.

Sveto stoji u centralnoj poziciji iznad logotipa ARMONI ispod koga još manjim fontom dolazi tekst pobliže odrednice djelatnosti: OILS & WINES.

Zbog različitih područja primjene, uvodi se više rješenja međusobnog odnosa simbola i slovnih znakova, što nam daje cijeli niz tzv. alternativnih logotipa.

Tako imamo sam štit kao samostalno vizualno tijelo, a imamo i niz uporabnih pečatnih varijanti koje unutar dvije opisane kružnice uz centralni štiti ima i tekst ARMONI – PROTECTING WHAT IS GOOD.

Što se tiče aplikacija na uredski program, znak omogućava dobro korištenje aplikacija zlatotiska kao i tzv. blinddrucka tj. slijepog tiska. Funkcionalan je čak i u drastičnim smanjenjima ili uvećavanjima, isto kao i u aplikacijama u negativu.

dizajn-logotipa-i-etiketa-za-vino-9-937x625
dizajn-logotipa-i-etiketa-za-vino-6-937x625
dizajn-logotipa-i-etiketa-za-vino-5-937x625
dizajn-logotipa-i-etiketa-za-vino-7-937x625
dizajn-logotipa-i-etiketa-za-vino-4-937x625
dizajn-logotipa-i-etiketa-za-vino-1-937x625

DIZAJN ETIKETA ZA VINO

Kako smo najavili u prvotnoj verziji opisa znaka i logotipa brenda ARMONI, profiliranjem proizvodne palete dolazi i do realizacije personaliziranih etiketa za grupe proizvoda: posebno divizija „vino“, a posebno divizija „ulje“.

Ovdje govorimo o vinima.

Etiketa za vina Armoni vizualno i na prvi pogled izgledaju kao da su načinjene iz dva dijela: prvi koji je svim etiketama istovjetan je bijele podloge i na sebi nosi poznati zlatotiskom otisnut štit ARMONI koji još sa svake svoje strane ima brojeve osnivanja firme: lijevo 20 – desno 12. Ispod je u zaštićenom logotipu brenda natpis Armoni.

Drugi dio etikete izgleda kao da je nalijepljen na podlogu osnovne etike, a to se postiglo specifičnim rezanjem (štancom) etikete koja time gubi svoj pravilan pravokutni oblik. Etiketa je time “sužena“ u svojoj gornjoj desnoj polovici i donjoj lijevoj četvrtini.

Dodatno su istim postupkom na gornjem lijevom i na donjem desnom kutu etikete uklonjeni vrhovi.

Drugi dio etikete personaliziran je za svako vino ponaosob. Zasad brend Armoni producira sljedeća vina: Muškat bijeli, Malvaziju, Souvignon blanc, Merlot i Teran.

Svako od ovih vina tiska se na “svojoj“ boji podloge etikete: Muškat bijeli na roza nijansi, Malvaziju na zeleno-sivoj nijansi, Souvignon blanc na plavoj nijansi, Merlot na ljubičastoj nijansi i Teran na bordo tonu.

Istovjetni dijelovi tog donjeg dijela etikete su grafički prikaz zraka sunca koje izlaze iz njenog gornjeg lijevog dijela i dijagonalno se protežu do rubova, nasuprotni desni kut etikete sadrži žig brenda s u kružnici opisanim tekstom u zlatotisku ARMONI – PROTECTING WHAT IS GOOD, unutar koga je ispis godine berbe (VINTAGE 20XX), koji kao i svi preostali tekstovi na svakoj od etiketa dolazi u negativu.

Podijeli sa prijateljima!