Vizualni identitet brenda „Šegon“ obuhvaća promociju višestruke djelatnosti ovog gospodarstva. Dakle u ovom je obuhvatu znaka / logotipa sadržano vizualno pokrivanje proizvodnje rakija, vina i maslinovog ulja.
Kako bismo pomirili sve tri odrednice stvoren je jedinstveni znak koji iznad snažnog tekstualnog vizuala verzalnih slova ŠEGON, poput krune natkriljuje liniju slova i dodaje joj svojevrsni izgled romba.
U križnom rasporedu nalaze se četiri (tri simbola) koji svaki posebno pokrivaju proizvode. Pa imamo gore u vrhu stilizirani list vinove loze koji pokriva proizvodnju vina, ispod njega je kap – kapljica koja simbolizira proizvodnju rakija, a lateralno, u upisu bočnih izboja križa, nalaze se dva lista maslina koji upareni daju jedinstveni simbol proizvodnje maslinova ulja.
Ispod naziva brenda kao svojevrsni tagline (brend slogan) ide tekst / poruka INSPIRED BY QUALITY, čime se zatvara početni vizual kompletnog brendiranja cijele linije proizvoda Šegon.
Kao razrada dodatno se u vizualnoj prezentaciji čini razdioba za svaku proizvodnju posebno: tako se križni simbol listova odnosno kapljice, dodatno rasterski pojačavaju kad je u pitanju pojedina djelatnost – pa kad je u pitanju vino, list vinove loze je vizualno pojačan, poboldan, a preostala dva simbola (kapljica i maslinovo lišće) su rasterski oslabljeni… i tako za svaku proizvodnju posebno. Za proizvodnju ulja su pojačana dva lateralna lista, a za rakije – kapljica.
Ispod svakog od tako razdvojenih znakova nalazi se u opisanoj kružnici i fotografija konkretne grupe proizvoda: za vino tu je slika zrelog grozda na trsu, za maslinovo ulje tu su dvije masline na grančici, a za rakije tu su na podlozi dvije čašice tog pića.
Tretman boja znaka i logotipa ŠEGON korespondira u širokom luku. Osnovni raspored boja je zlato (znak + tagline) i crna boja (naziv brenda), mada, što je vidljivo i u prezentaciji, odlično funkcioniraju i varijante jednobojnog otiska: bijelog (ambalažnog), zlatnog (prezentacijski žig) ili tretmana kompleta znaka i logotipa u negativu.