Make.hr

Blog

Dizajn etiketa za umak od rajčice, dizajn pakiranja, etiketa, Istra, Hrvatska

Case Study: Dizajn za Novu Liniju Proizvoda Vias Oliveti

Kao dizajn studio s dugogodišnjim iskustvom u stvaranju vizualnih identiteta koji odražavaju autentičnost i kvalitetu, s ponosom predstavljamo naš najnoviji projekt – dizajn za novu liniju proizvoda Vias Oliveti. Radi se o umacima od rajčice koji dolaze u tri varijante: CLASSIC, BASILICO i CHILLI.

Dizajn i Vizualni Identitet

Naš cilj bio je stvoriti vizualni identitet koji ne samo da privlači kupce, već i jasno komunicira kvalitetu i domaći karakter proizvoda. Dizajn smo razvili prema najvišim tržišnim i dizajnerskim standardima, s naglaskom na prepoznatljivost i jednostavnost upotrebe.

Svaki od umaka iz linije Vias Oliveti ima svoju specifičnu grafiku i paletu boja, čime smo postigli jasnu diferencijaciju među proizvodima. CLASSIC umak od rajčice ima tradicionalni dizajn s toplim, zemljanim tonovima, koji evocira osjećaj domaće kuhinje. BASILICO umak je vizualno obogaćen motivima svježeg bosiljka, uz upotrebu zelene boje koja naglašava svježinu i aromu bilja. CHILLI umak nosi živopisne crvene nijanse, uz dinamične grafičke elemente koji ističu pikantnost i vatreni karakter ovog proizvoda.

DIZAJN ETIKETA ZA UMAK OD RAJCICE (2)
DIZAJN ETIKETA ZA UMAK OD RAJCICE (1)
DIZAJN ETIKETA ZA UMAK OD RAJCICE (3)
DIZAJN ETIKETA ZA UMAK OD RAJCICE (6)

Prepoznatljivost i Daljnji Razvoj Branda

Dizajn smo osmislili s dugoročnom vizijom u vidu – svaki umak iz linije Vias Oliveti jasno je prepoznatljiv, što omogućava lakše razlikovanje proizvoda unutar asortimana, kao i unutar šireg tržišnog okruženja. Ovakva diferencijacija također pruža solidnu osnovu za eventualno proširenje linije proizvoda, omogućujući brandu da ostane konzistentan i lako prepoznatljiv bez obzira na buduće dodatke asortimanu.

Domaći Karakter i Autentičnost

Posebnu pažnju posvetili smo tome da dizajn evocira osjećaj domaće proizvodnje, što je ključna vrijednost brenda Vias Oliveti. Upotrebom ručno nacrtanih grafičkih elemenata, toplih boja i jednostavne, ali efektne tipografije, stvorili smo dizajn koji se poistovjećuje s domaćom kuhinjom i proizvodnjom, odajući počast tradicionalnim vrijednostima i kvaliteti.

DIZAJN ETIKETA ZA UMAK OD RAJCICE (4)
DIZAJN ETIKETA ZA UMAK OD RAJCICE (5)

Zaključak

S ponosom možemo reći da je naš studio ispunio sve zahtjeve klijenta, stvarajući dizajn koji ne samo da privlači pažnju na polici, već i gradi emocionalnu povezanost s potrošačima. Dizajn za liniju proizvoda Vias Oliveti uspješno kombinira tržišne potrebe s estetikom koja odražava autentičnost i kvalitetu domaće proizvodnje, osiguravajući prepoznatljivost i uspjeh branda na tržištu.

Podijeli sa prijateljima!