Make.hr

Blog

Dizajn etiketa za rakije, likere, brending, logo, Istra, Hrvatska

Case Study: Redizajn Linije Etiketa za Premium Rakije AMOROSO

Kao dizajn studio specijaliziran za transformaciju brendova, s ponosom predstavljamo naš najnoviji projekt – kompletan redizajn linije etiketa za premium rakije AMOROSO, koji obuhvaća četiri prestižna proizvoda: Teranino, Travaricu, Orahovac i Moscatino.

Izazov

Brend AMOROSO, poznat po vrhunskoj kvaliteti svojih rakija i posvećenosti tradiciji, prepoznao je potrebu za modernizacijom ne samo etiketa svojih proizvoda, već i cjelokupnog vizualnog identiteta, uključujući redizajn logotipa i znakova brenda. Dosadašnji vizualni identitet više nije adekvatno odražavao premium karakter i ambicije brenda, te je bilo ključno stvoriti konzistentan i prepoznatljiv izgled koji će podržati budući rast i širenje linije proizvoda.

Naš Pristup

Naš cilj bio je stvoriti koherentan, luksuzan i vizualno privlačan identitet koji jasno komunicira premium kvalitetu rakija AMOROSO, dok omogućuje razlikovanje svakog proizvoda unutar linije. Krenuli smo s detaljnom analizom brenda, njegove povijesti, vrijednosti i ciljane publike, kako bismo osigurali da novi dizajn etiketa, logotipa i znakova vjerno prenosi duh AMOROSO rakija.

dizajn etiketa za rakije, likere, logotip, istra, hrvatska (3)
dizajn etiketa za rakije, likere, logotip, istra, hrvatska (1)
dizajn etiketa za rakije, likere, logotip, istra, hrvatska (4)
dizajn etiketa za rakije, likere, logotip, istra, hrvatska (2)

Redizajn Etiketa

Novi dizajn etiketa za AMOROSO liniju premium rakija obuhvaća četiri proizvoda – Teranino, Travaricu, Orahovac i Moscatino. Svaka etiketa dobila je svoju posebnu boju, nježno pastelnu nijansu koja je povezana s karakterom same rakije. Teranino je obojen u bogatu crveno-vinsku nijansu, Travarica u suptilnu zelenu, Orahovac u toplu smeđu, a Moscatino u laganu zlatno-žutu. Ove pastelne boje ne samo da diferenciraju proizvode, već stvaraju elegantan i sofisticiran izgled koji odražava ekskluzivnost brenda.

Osim boja, posebnu pažnju posvetili smo izboru materijala i tehnika tiska. Za izradu etiketa korišten je premium papir vrhunske kvalitete koji pruža luksuzan dojam na dodir. Kako bismo dodatno naglasili ekskluzivnost i premium status brenda, na etiketama smo primijenili tehniku tekućeg zlata, koja dodaje sjaj i prestiž svakom proizvodu. Ovi zlatni detalji diskretno, ali efektno podižu vizualni identitet, stvarajući nezaboravan dojam.

Vodeći Cjelokupan Projekt

Osim dizajna, preuzeli smo odgovornost za vođenje kompletnog projekta. To je uključivalo savjetovanje s klijentom u svakoj fazi, ovjeru otiska kako bi se osigurala preciznost boja i kvaliteta tiska u skladu s našom vizijom, te izradu 3D modela svake boce. Ovi 3D modeli omogućili su nam da pružimo klijentu što vjerniji prikaz konačnog izgleda etiketa na bocama, osiguravajući da finalni proizvod izgleda besprijekorno.

dizajn etiketa za rakije, likere, logotip, istra, hrvatska (5)
dizajn etiketa za rakije, likere, logotip, istra, hrvatska (6)

Redizajn Logotipa i Rebranding

Uz redizajn etiketa, realizirali smo i redizajn logotipa AMOROSO, koji sada bolje odražava premium poziciju brenda. Novi logotip ima profinjeniji i moderniji izgled, zadržavajući ključne elemente prepoznatljivosti. Ovaj rebranding postavio je snažne temelje za daljnje širenje brenda na tržištu, omogućujući uvođenje novih proizvoda pod jedinstvenim vizualnim identitetom koji komunicira kvalitetu i tradiciju.

Implementacija

Redizajnirani logotip i etikete sada krase cijelu liniju premium rakija AMOROSO, stvarajući vizualnu koheziju i prepoznatljivost na policama. Novi dizajn nije ograničen samo na etikete; primijenjen je i na sve promotivne materijale, ambalažu te digitalne kanale, osiguravajući dosljednost u komunikaciji i jačanje brenda. Vizualni identitet postao je ključni alat u strateškom pozicioniranju brenda, pripremajući ga za daljnje širenje linije proizvoda i pridobivanje novih kupaca.

Rezultati

Redizajn linije etiketa i logotipa za AMOROSO rakije uspješno je osnažio njihove vrijednosti i premium pozicioniranje na tržištu. Novi vizualni identitet omogućio je bolju prepoznatljivost proizvoda, povećao njihovu atraktivnost na tržištu i stvorio čvrste temelje za budući rast i širenje brenda. Linija rakija AMOROSO sada se ističe ne samo po kvaliteti, već i po vizualnoj prepoznatljivosti, dodatno učvršćujući svoju poziciju među potrošačima.


Kao stručnjaci s više od 20 godina iskustva u dizajnu etiketa, ambalaže i vođenju projekata, ponosni smo na ovaj uspješan projekt. Naša sposobnost da prepoznamo i adresiramo specifične potrebe klijenata omogućila nam je stvaranje vizualno atraktivnih, strateški učinkovitih rješenja koja su usmjerena na dugoročni uspjeh brenda AMOROSO.

 

Podijeli sa prijateljima!