Dizajn etiketa za pivo, craft, ambalaža, pakiranje, Istra, Hrvatska
Nakon uspješno odrađenog vizualnog identiteta pivovare LABONA iz našeg kreativnog studija odrađen je i dizajn etiketa za liniju piva koja uključuje Porter, Indian Pale Ale, American Pale Ale te Blonde Ale.
Svaki klijent s kojim smo surađivali tvrdi da su atraktivnost i funkcionalnost etikete i ambalaže ključni u pozicioniranju proizvoda, odnosno za percepciju potrebe za tim proizvodom i opravdanje njegove vrijednosti. Svjesni činjenice da je ono u što pakirate proizvod, što na ambalaži piše i kako je prikazano jednako bitno kao i kvaliteta samog proizvoda, tijekom procesa stvaranja slijedimo ovih 9 ključnih koraka do uspjeha:
- Detaljno upoznavanje s proizvodom ili linijom proizvoda
Neophodno je da nam osigurate sljedeće informacije: kome je namijenjen proizvod, kakve su kupovne i životne navike potencijalnih kupaca, gdje će se proizvod prodavati te koje su njegove jedinstvene prodajne karakteristike koje ga izdvajaju od konkurencije (USP). Jednako je bitno upoznati se s postojećim logotipom i vizualnom komunikacijom branda kako bismo ih mogli ukomponirati u budući koncept etikete i ambalaže.
- Istraživanje konkurencije i trendova
Na temelju informacija dobivenih od klijenta, istražujemo etikete i ambalaže konkurencije na domaćem i stranom tržištu i proučavamo trendove u grafičkom dizajnu za dotičnu ili sličnu vrstu proizvoda, odnosno vizualna rješenja koja privlače određenu ciljnu skupinu. Cilj ovog koraka je shvatiti psihologiju kupaca i izdvojiti elemente koji će biti originalni u oblikovanju Vaše etikete i/ili ambalaže.








- Izrada koncepta: odabir boja, tipografije i vizualnih elemenata
Nakon skice na papiru, ideju ubacujemo u računalo. Prvo odabiremo paletu boja koje će istaknuti proizvod i izdvojiti Vaš proizvod od konkurencije na istoj polici. Ponekad je boja već definirana brand komunikacijom pa istražujemo varijacije na temu. Zatim slijedi izbor tipografije koja savršeno odgovara već definiranim elementima ili informacijama koje će biti istaknute. Može se aplicirati više vrsta tipografija koje su kompatibilne, igrati se s veličinom i debljinom slova i brojeva. Slijedi odabir vizualnih elemenata koji će dodatno istaknuti dizajn i informacije na etiketi i ambalaži, kao što su ilustracije i fotografije.
- Prezentacija idejnog rješenja
Predstavljamo Vam do tri idejna rješenja etikete i/ili ambalaže s varijacijama grafičkih oblika, veličina, tipografije i palete boja. Da bi se klijentu moglo vjerno predočiti kako će određeno rješenje funkcionirati u praksi, elemente grafički prikazujemo na budućoj ambalaži i u virtualnoj okolini. Zajedno diskutiramo o svim prednostima i manama pojedinog rješenja i definiramo što se treba doraditi. Ovisno o vrsti proizvoda, dogovora ili zadanih rokova, klijent može biti uključen u sve faze projekta do konačnog izgleda.
- Finalizacija i montaža dizajna
Nakon usuglašavanja svih grafičkih elemenata s klijentom, dorađujemo finalni dizajn etikete/ambalaže te izrađujemo prototip, odnosno montiramo ga fizički na ambalažu (boca, kutija i sl..) kako bismo dobili kompletan dojam o izgledu i poruci proizvoda, bili sigurni da je odabrana idealna ambalaža te predvidjeli kakva će biti izvedba tiskanja.
- Isporuka materijala
Dizajn isporučujemo prema grafičkim standardima u svim potrebnim formatima (.ai, .pdf, .eps).To, naravno, uključuje pripremu za tisak (Pantone ili CMYK) i slanje u izradu, ali ne i nadgledanje procesa tiskanja i komunikaciju s tiskarom.
- Preporuke za tiskanje
S obzirom na naše bogato iskustvo, poznavanje materijala i dobre odnose s nekoliko tiskara, dajemo preporuke za tehniku tiskanja i dorade (lakovi, dekorativne folije, taktilni lak i sl.).
Imate li dodatnih pitanja? Kontaktirajte nas!