Dizajn etiketa za maslinovo ulje, ambalaža, logotip, branding, Istra, Hrvatska
Razrada etikete za maslinova ulja iz produkcije brenda Jurcan Family prati tijekove zadane u osnovnom konceptu znaka / inicijala JF: kapljica ulja koja potječe iz točke iza inicijala tako se „razlila“ na gornjem dijelu etikete i postala njen zaštitni vizual.
Etiketa dolazi na nestandardizirane kompaktne boce zapremine 250 ml. Pravokutnog je oblika i pokriva skoro cijelu površinu boce. Rubovi su joj poput rubova boce zaobljeni, uokvirena je finom zlatnom linijom, a u svom gornjem dijelu je polukružno izdignuta prateći gornji dio elipse znaka JF.
Etiketa je vizualno podijeljena na dva dijela – u gornjem dijelu se nalazi samo elipsa osnovnog znaka koji je upisan u tanku elipsu grafičkog oblika ploda masline unutar koga su kaligrafski ispisana slova J i F (Jurcan Familiy); u donjem desnom dijelu elipse dodana je još samo jedna mala“točka na i“, tj. stiliziran kapljica (maslinovog) ulja.
Ispod elipse znaka u zlatotisku se nalazi grafički i artistički zanimljiva i personalizirana aplikacija razlivene kapljice (zlatnog maslinovog) ulja. Boja unutar elipse znaka jednaka je boji donjeg dijela etikete koja je posebna za svaku vrstu ulja.








Sve vrste etiketa u gornjem dijelu imaju istu boju podloge.
Donji dio prednje etikete prilagođen je personaliziranom bojom podloge svakoj pojedinoj vrsti proizvoda, tj. ulja s različitim dodacima koji mu daju posebnu aromu. Na licu se još nalaze podaci o imenu proizvoda (EXTRA VERGINE OLIVE OIL), brendu, zapremini boce (250 ML), načinu pripreme (COLD PRESSED) i načinu zgotovljavanja pojedine vrste ulja (PREMIUM, INFUSED, AROMATIZED).
Tako u setu proizvoda imamo: kupažu ulja pod nazivom ORIGINAL s crnom bojom podloge, potom ulje SAGE (kadulja) s pastelno plavom bojom podloge, potom CHILLY PEPPER (ljute papričice) s crvenkastom podlogom, GARLIC (češnjak) na bež podlozi, ROSEMARY (ružmarin) na pink podlozi i TRUFFLE (tartuf) na pastelno smeđoj podlozi.
Retro etiketa je crna s podacima u negativu. Redom na nju dolaze zadani podaci: proizvod (naziv i opis), preporuka čuvanja, porijeklu i mjestu punjenja, hranjive vrijednosti, bar kod, rok uporabe, berba, zapremina, piktogrami za način saniranja ambalaže.
Valja izdvojiti kako je na retro etiketi u području podataka „proizvodi i puni“ apliciran i grb obitelji Jurcan s punim heraldičkim elementima.
Imate li dodatnih pitanja? Kontaktirajte nas!