Ambalaža nije samo sredstvo koje čuva proizvod od trenutka prozvodnje do njegove potrošnje, nego je i sredstvo koje priprema proizvod za prodaju. Mnogi prehrambeni proizvodi pojavili su se na tržištu, posebno u suvremenim trgovinama upravo zahvaljujući novim tipovima i vrstama ambalaže. Uz prodaju prehrambenih proizvoda usko je povezan i estetski izgled ambalaže, jer on ima važan psihološki utjecaj pri odluci potrošača da kupi određeni proizvod.
* Dizajn etiketa i ambalaže za pakiranja
Danas se izgledu pakiranja proizvoda pridaje velika važnost, jer je dizajn ambalažnog materijala i forme ono čime se stvara i štiti brend. Čuvajući postignutu prepoznatljivost, projektanti i dizajneri uključuju izmjene koje vode poboljšanju ergonomskih, funkcionalnih I ekoloških svojstava ambalaže.
Dobar dizajn proizvoda je u funkciji uspješnog poslovanja tvrtke. Dobar dizajn odnosi se na dobar izbor kombinacije funkcije, strukture i estetike proizvoda.
Dizajn ambalaže mora ispunjavati sljedeće uvjete: osiguranje upotrebljivosti proizvoda, odgovarati svrsi kojoj je namijenjen, osigurati dostupnost u ekonomskom smislu. Potrošač je privučen proizvodom putem dizajna. Ako su obilježja proizvoda u skladu sa dizajnom, a cijena je prihvatljiva, dolazi do kupnje.